Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@09:46:00 GMT

ویدیو| سرنگونی خدای هندو‌ها در آب

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۷۶۲۰

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حادثه حوادث هند هندو هندوستان گانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان «صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی و فکوری» گردید و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: خدای بزرگ را شاکرم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

در پیام وی آمده است: برادران ارتشی عزیز تاکنون در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه، بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند، از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک آنان را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم