Web Analytics Made Easy - Statcounter

 الهام فخاری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران  گفت: سه هفته است که مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل به عنوان شهردار منطقه 20 انتخاب شده و در این مدت مدیرعامل یا سرپرست جدید برای این شرکت انتخاب نشده است که این عامل می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به بدنه شهرداری وارد کند.

وی ادامه داد:  در پی این تغییرات شاهد هستیم که برنامه‌های ساماندهی از جمله مبارزه با حیوانات مزاحم  لطمه دیده است،‌ و محمد علی افشانی شهردار تهران می‌خواهیم که در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری شهردار تهران شورای شهر تهران شهر تهران شهردار تهران شهرداری انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، صبح چهارشنبه طی پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد والامقام، شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: امروز که مزین است به نام روز پاسداشت مقام معلم، یاد و خاطره «معلم شهید»، متفکر بی بدیل و عالم فرزانه، استاد شهید «مرتضی مطهری» را گرامی می داریم و به روح پاک ایشان که در به وجود آوردن این انقلاب، نقش پررنگ و موثری داشتند درود می فرستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه معلمی کاری توام با عشق و برآمده از جان است، گفت: نقشی که آموزگاران ایفا می کنند یک نقش ماندگار برای تمام عمر و بسیار افتخار آفرین است، چنانکه بزرگترین معلم جهان بشریت، پیامبر اکرم، به این ویژگی خود افتخار می کرد.

فخاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرموده اند؛ «در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است»، افزود: معلمان بدانند که رسالت مهمی بر دوش آنها قرار داده شده است، چرا که باید همزمان با رشد و آگاهی توام با فضایل اخلاقی در خود، هم در حوزه آموزش و انتقال دانش کوشا باشند و هم تربیت همه جانبه دانش آموزان را مد نظر قرار دهند، چرا که تشکیل هویت نسل جدید به دست معلمان انجام می شود.

وی عنوان کرد: معلمان انسان ساز، تاریخ ساز و فرهنگ ساز هستند و در این مسیر، باید برای حفظ جایگاه و شان معلمی تلاش کنند، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری؛ «منزلت معلمی فقط این نیست که یکی را تکریم و احترام کنند و دستش را ببوسند؛ منزلت معلمی یعنی تأثیرگذاری در روند تاریخی و مرزبندی فرهنگیِ یک ملت، اگر جامعه‌ی معلمان بتواند این کار را انجام دهد، منزلت معلمی حفظ شده».

استاندار تهران پیشرفت در علم و دانش امروز کشور و عزت مندی و اقتدار ملت ایران را مرهون معلمان، اساتید، فرهنگیان و سنگربانان تعلیم و تربیت، خاصه معلمان شهیدی دانست که برای حفظ سنگر مقدس علم و ادب، شهد شیرین شهادت نوشیدند.

فخاری گفت: روز معلم را به همه کوشش گران عرصه فضل، ادب و دانایی به خصوص علم افروزان و معلمان استان تهران، تبریک عرض می کنم و توفیق روز افزون را برای همه این عزیزان که در جهت اعتلای فرهنگ، رشد، خودباوری و بالندگی میهن عزیز اسلامی، گام برداشته اند را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

کد خبر 6093846

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز بازگردانده می‌شوند
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم