Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سردار عبدالله موسی بیگی فرمانده تیپ حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد: شبیه سازی عملیات والفجر 6 شامل بخش هایی چون آتش و حرکت، تک به مواضع دشمن، پشتیبانی، فرماندهی عملیات و ادوات، حرکت نیروهای پیاده و آتش و انفجار است.

وی اظهار کرد: شبیه سازی این عملیات توسط گردان های رزمی و پشتیبانی سپاه استان ایلام برگزار می شود و در این عملیات وقایع و رویدادهای واقعی و اصلی حدث شده در آن به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار موسی بیگی ادامه داد: شبیه سازی این عملیات با توجه به انفجار و آتش با رعایت اصول ایمنی برگزار می شود و اقشار علاقمند می توانند در شب های چهارشنبه وپنجشنبه از ساعت 20 تا 22 برای تماشای این برنامه به پارک جنگلی چغاسبز مراجعه کنند.
وی در خصوص انتخاب عملیات ها برای شبیه سازی اضافه کرد: شبیه سازی عملیات های مختلف ابلاغی و انتخابی از سوی مرکز هستند وهمه استان ها در هفته گرامیداشت دفاع مقدس یک عملیات را بازسازی می کنند.

انتهای پیام/ د

شبیه سازی عملیات والفجر 6

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام