Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرهنگ "علیرضا مرزبانی" جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم که با حضور مسئولان محلی شهرستان گیلانغرب برگزار شد، اظهار داشت: گیلانغرب  به عنوان دومین شهر از لحاظ گستردگی حوزه اسحفاظی بوده که از امنیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: این امنیت جز با تلاش های شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان حاصل نشده است که جا دارد صمیمانه از این تلاش ها قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مرزبانی ادامه داد: با هوشیاری پلیس در بسیاری از صحنه ها، شاهد خنثی شدن نقشه ها و طرح های دشمنان بوده ایم و مراقبت های شبانه روزی همکاران پرتلاش انتظامی در نقاط مختلف استان سبب ناکامی معاندان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش، خواستار تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان گیلانغرب با فرماندهی انتظامی این شهرستان شد و گفت: هرقدر این تعامل بیشتر باشد شاهد امنیت پایدارتری در منطقه خواهیم بود.
وی گفت: پلیس آمادگی تعامل با همه دستگاه ها را دارد و امیدوارم دستگاه ها و ادارت نیز نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

سرهنگ مرزبانی همچنین با قدردانی از تلاش های سلیمی فرمانده سابق انتظامی شهرستان، ابراز امیدواری کرد تا عزیزیان فرمانده جدید بتواند در راه خدمت گذاری به مردم و جلب رضایت آن ها قدم های موثرتری برداشته و بتواند با تلاش ها و برنامه های خود امنیت موجود را ارتقاء ببخشد.

انتهای پیام/ز


 تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید گیلانغرب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست بعد از ظهر شنبه در نشست امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی اظهار داشت: همه مردم شهرستان نسبت به امر حجاب دغدغه مند هستند که می‌طلبد همه تلاش کنیم این دغدغه‌ها به حداقل برسد.

امام جمعه دشتی از اقدامات نیروی انتظامی در طرح نور تقدیر کرد و افزود: از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح نور که رضایت مندی خوبی بین مردم ایجاد کرده تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در اجرای این طرح نیروی انتظامی را همراهی کنند.

زاهد دوست بیان کرد: از ظرفیت مردمی نیز باید بیشتر در اجرای طرح نور استفاده شود.

وی اضافه کرد: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله اجتماعی است و اگر جلوی آن گرفته نشود گریبان گیر همه خانواده‌ها می‌شود.

زاهد دوست خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید تقویت شوند تا بتوانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

کد خبر 6083744

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود