Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@13:08:25 GMT

ممانعت صهیونیست‌ها از مرمت مسجد «قبه‌الصخره»

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۸۰۰۸

ممانعت صهیونیست‌ها از مرمت مسجد «قبه‌الصخره»

نظامیان رژیم صهیونیستی با بازداشت دو نفر از کارمندان کمیته بازسازی مسجدالاقصی، مانع مرمت مسجد قبه‌الصخره شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «فلسطین» نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه (سوم مهرماه) دو نفر از کارمندان کمیته بازسازی مسجدالاقصی را در داخل مسجد قبه‌الصخره بازداشت کردند و کارت‌های شناسایی تعدادی دیگر از آنان را گرفتند و مانع کار آنان در این مسجد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فراس الدبس؛ مسوول اطلاع رسانی اداره اوقاف قدس، گفت: انس دباغ و علی بیکرات از کارمندان مسجدالاقصی در مسجد قبه الصخره بازداشت شدند.

 

وی افزود: ده افسر رژیم صهیونیستی نیز ورودی اصلی مسجد قبه الصخره را محاصره کردند و مانع ورود اعضای کمیته بازسازی به این مسجد شدند و بین آنان و کارمندان کمیته بازسازی نیز درگیری‌های لفظی انجام شد.

 

نظامیان صهیونیستی همچنین محمد الحموری؛ جوان فلسطینی را در حالی که در منطقه باب الرحمه در حال نماز خواند بود، با زور بازداشت کردند.

 

درگیری و تنش همچنین با حمله شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در این مسجد همچنان ادامه دارد.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم هفته دفاع مقدس ماه محرم حادثه تروریستی اهواز تشییع شهدا عاشورا آیت الله خامنه ای رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس خامنه ای مسجد قبه الصخره ممانعت مرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن

یک وبگاه آمریکایی فاش کرد که آنتونی بلینکن، گزارش یک کمیته تحقیق وابسته به وزارت خارجه آمریکا درباره جنایات نظامیان صهیونیستی را نادیده گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وبسایت آمریکایی پرو پابلیکا که به موارد سوء استفاده از قدرت در آمریکا می‌پردازد، نوشت که یک کمیته وابسته به وزارت خارجه آمریکا موسوم به «گروه بررسی لیهی» در گزارشی به «آنتونی بلینکن» به موارد نقض حقوق بشر از سوی نظامیان اسرائیلی پرداخته است.

به نوشته این وبگاه، کمیته مذکور گزارش خود را در ماه دسامبر سال گذشته به آنتونی بلینکن ارائه داد، اما او تاکنون هیچ توجهی به آن نکرده است.

در گزارش کمیته مذکور مواردی از قتل، تجاوز و شکنجه فلسطینی‌ها در کرانه باختری به دست پلیس و نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی ذکر شده است. موارد ذکر شده در  این گزارش به پیش از عملیات طوفان‌الاقصی در 7 اکتبر باز می‌گردد.

این گزارش شامل «قتل‌های غیر قانونی» به دست پلیس رژیم صهیونیستی است؛ در یک مورد نظامیان رژیم اشغالگر دهان یک پیرمرد فلسطینی را بسته و به دستان او دستبند زده‌اند و گذاشته‌اند تا او جان دهد. همچنین در مورد دیگر نظامیان اسرائیلی به یک نوجوان فلسطینی که به جرم پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف دستگیر شده بود، تجاوز کرده‌اند.

«گروه بررسی لیهی» همچنین در گزارش خود خواستار تحریم تسلیحاتی برخی از واحدهای نظامی رژیم صهیونیستی شده است، اما به گفته یکی از مقامات این کمیته، این گزارش همچنان در کیف آنتونی بلینکن مانده و باز نشده است.

در این میان یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به وبگاه پروپابلیکا گفت: «ما تعهد خود برای حمایت از قوانین حقوق بشر آمریکایی پایبند هستیم و آن را جدی می‌گیریم»!.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • ضرغامی: میراث ملموس و ناملموس از هم جدا نیستند
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود