Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حمیدرضا مقدم فر رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس صرف نظر از تکریم و قدرشناسی دارای دو فایده مهم و اساسی است.

وی یادآوری دفاع مقدس را سرمایه ای ارزشمند برای تداوم پیشرفت، زنده نگه داشتن روحیه مقاومت، تقویت ارزش ها و ولایت مداری دانست و افزود: دشمن به دنبال تحریف و تخریب ابعاد مختلف دفاع مقدس است و ما باید هوشیارانه در این زمینه عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مقدم فر با تأکید بر حفظ واقعیت های دوران جنگ، اظهار داشت: باید از دفاع مقدس الگوهای مدیریت جهادی، چگونه زیستن، رفتار کردن، ایثار و شهادت و ... را استخراج کنیم و براساس همان الگوها مشکلات کشور را برطرف کنیم.

مشاور فرهنگی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مشکلات فعلی جامعه در قیاس با دوران دفاع مقدس بسیار ناچیز است و ما با تبعیت از الگوهای دفاع مقدس می توانیم کشور را بسازیم.

وی در ادامه یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی را وجود دکتر طهرانچی در مدیریت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز نیازمند الگویی است که در کوتاه ترین زمان ممکن به معنای واقعی متحول شود، تحولی که بر مبنای ارزش ها و مدیریت انقلابی و جهادی صورت گیرد.

دکتر مقدم فر همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در اهواز گفت: این اقدام کور بیانگر استیصال و درماندگی دشمن است و ایران مقتدر یکی از امن ترین کشورهاست.

دانشگاه آزاد اسلامی امروز مجری منویات مقام معظم رهبری است

دکتر حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی گفت: جنگ نظامی امروز به جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تغییر چهره داده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی امروز مجری منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ایثارگران، استادان، فرهیختگان و دانشجویان این دانشگاه به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی و پرچمداری فرهنگ، پیشرفت، علم و فناوری هستند.

انتهای پیام/

31 / 31 دکترحمیدرضا مقدم فر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هفته دفاع مقدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است