Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-ایرنا- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی 21 مهرماه جاری و همزمان با سراسر کشور در این استان اجرا می شود.

محمدباقر خوشکردار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح از سال 82 و هر پنج سال یک مرتبه در برخی از روستاهای کشور با هدف کسب اطلاع از آخرین تغییراتی که در حوزه مسکن روستاها ایجاد شده، اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: چهار هزار و 965 واحد مسکن روستایی در چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن این استان در 279 روستا به صورت تصادفی و مقایسه ای آمارگیری می شود.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان اضافه کرد: این طرح از 21 مهر تا 21 آبان ماه به طول می انجامد و اطلاعات جمع آوری شده که به صورت روزانه صورت می گیرد، 22 آبان به مرکز ارسال و نتایج آن نیز خرداد ماه سال آینده منتشر خواهد شد.
خوشکردار اظهار داشت: هرچه آمارهای موجود روستاها دقیق و به روز باشد، برنامه های توسعه مسکن آنها نیز با هزینه های قابل توجه تری به انجام می رسد و ارایه آمارهای دقیق از سوی سئوال شوندگان و خودداری از دادن اطلاعات نادرست می تواند در نهایت راهگشای مسایل و مشکلات روستاییان باشد.
این مسئول اضافه کرد: گردآوری آمار و اطلاعات از خصوصیات کمی و کیفی مسکن در روستاهای استان به منظور شناخت ویژگی های واحدهای مسکونی، شناخت ویژگی های عمومی روستا و شناخت تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده از مهمترین این اهداف است.
وی تعیین ویژگی های فنی و تخصصی واحدهای مسکونی، تفکیک ویژگی های آماری بر حسب فضاهای زیستی و معیشتی و تعیین ویژگی های اجتماعی ، اقتصادی و کالبدی از دیگر اهداف اجرای آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی است.
گفتنی است بیش از یک هزار و 38 روستای دارای سکنه در استان همدان وجود دارد.
7523/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آمار گيري روستاها بنياد مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی