Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - نمایشگاه و تجهیزات خانه و آشپزخانه به همراه تاسیسات وابسته از جمله سونا و جکوزی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین عصر سه شنبه و در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه یه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه سونا، جکوزی، تجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته به آن همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه از امروز به مدت پنج روز به روی علاقه مندان دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 56 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های قزوین، تهران و البرز آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در حوزه لوازم آشپزخانه، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، هود و سینک، لوستر و دکوراسیون در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع به معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
این مسئول اضافه کرد: ارایه توانمندی مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید، سنجش توان رقابتی، افزایش میزان تبلیغات، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصان و علاقه مندان با تکنولوژی های روز این صنایع از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
طاهرخانی یادآور شد: نمایشگاه خانه و تجهیزات آشپزخانه ای از ساعت 16 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی (ره) جهت بازدید عموم مردم دایر است.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد افتتاح نمايشگاه تجهيزات آشپزخانه قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام از ۹ تا ۱۲ می (مطابق با ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود، به‌طوریکه متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

غرفه‌داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماریها ، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری، ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم