Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: توسعه خدمات در حوزه درمان و بهداشت در شهرستان اندیمشک از برنامه‌های مهم و اولیت‌های اصلی در شهرستان محسوب شده از این رو برای توسعه خدمات بهداشتی در اندیمشک برنامه‌ریزی دقیق با توجه به نیازسنجی انجام شده است.

وی افزود: روز پنج‌شنبه با حضور وزیر بهداشت بخش اورژانس بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک افتتاح و بخش کودک و مادر بیمارستان امام علی (ع) نیز با حضور وزیر بهداشت کلنگ‌زنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اندیمشک با اشاره به بررسی مشکلات حوزه درمان در سفر وزیر بهداشت به اندیمشک اظهار کرد: کلینیک تخصصی برکت بیمارستان امام علی (ع) با حضور وزیر بهداشت افتتاح و رسما فعالیت خدمت‌رسانی خود را در اندیمشک آغاز می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه درمانی و بهداشتی در اندیمشک گفت: بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کوی دور با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

جهانگیری گفت: یکی از اهداف مهم در سفر وزیر بهداشت به شهرستان اندیمشک بررسی مشکلات و عرض‌یابی شرایط خدمات بهداشت و درمان در شهرستان اندیمشک است.

کد خبر 4412493

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسن قاضی زاده هاشمی فرمانداری اندیمشک وزارت بهداشت ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس مشهد عاشورا مراسم عزاداری گرگان شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند

یاسر محمد جونی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گتوند گفت: فرزند آوری و جوانی جمعیت یکی از اهداف عالیه دولت است، که این موضوع در سطح کشور، استان و خاصه شهرستان گتوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

او می گوید: از ادارات مربوطه در شهرستان انتظار می رود بیش از پیش در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند و در فرهنگ سازی و ترویج فرزند آوری و جوانی جمعیت تلاش بیشتری داشته باشند.

 میلاد صافی معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: فرزند آوری یک مبحث گسترده ای است، که ما نمی توانیم یک ارگان را در این خصوص دخیل بدانیم، بلکه از حاکمیت تا وضعیت اقتصادی و معیشتی و ...به این موضوع ارتباط مستقیم دارند، که مرکز بهداشت درمان گتوند در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت در سطح شهرستان برنامه هایی را شروع کرده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: در سال ۱۴۰۲ مرکزهای مشاوره ازدواج، باروری و آمادگی های زایمان در سطح شهرستان مداوم برقرار بوده است، که پیرو همین مسئله مقرر شده است که در سال ۱۴۰۳ دو مرکز مشاوره فرزند آوری و جوانی جمعیت در شهرهای جنت مکان و سماله دایر شود.

او می‌گوید: هدف از ایجاد مراکز مشاوره در سطح شهرستان گتوند، برای مشاوره و آموزش دادن به خانواده ها در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: در سال ۱۴۰۱ مرکز بهداشت و درمان  در سطح شهرستان ۶۸ درصد به خانواده ها مشاوره داد، که در سال ۱۴۰۲ به ۹۶ درصد رسیده است، امیدواریم که در سال ۱۴۰۳ این مشاوره هادر سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن