Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه خمسه روز سه شنبه در همایش راهکارهای کشت ذرت و سورگوم و ارتقای عملکرد این محصول که با حضور معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل فدراسیون ملی ذرت و سورگوم فرانسه برگزار شد،افزود: این میزان علوفه حدود 70 درصد علوفه مورد نیاز واحدهای دامی در استان است.
این مسئول یادآور شد: 30 درصد علوفه مورد نیاز دام های قزوین نیز از خارج استان تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با توجه به وجود واحدهای دامی بزرگ در استان، نیازمند تامین یک میلیون و 800 هزار تن علوفه در سال هستیم.
وی همچنین یادآور شد: در استان قزوین سالیانه 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت ذرت و سورگوم می رود.
خمسه اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع آبی و لزوم صرفه جویی، باید شاهد توسعه کشت گیاهان علوفه ای کم آب بر مانند سورگوم باشیم.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 استان قزوین جهاد کشاورزی صرفه جویی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین