Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@11:20:39 GMT

قدردانی از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۸۶۰۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری، دربیست ویکمین جشنواره شهید رجایی از 15 مدیربرتردستگاههای اجرایی استان تجلیل شد . 

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گفت: 55 دستگاه اجرایی استان در شاخصه های این سازمان برای ارزیابی کمی وکیفی عملکرد ارزیابی شدند که ازاین تعداد 15 دستگاه برترین های این دوره از جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهمورث الیاسی گفت:نحوه مدیریت دستگاه،افزایش بهره وری وبرنامه ریزی های نرم افزاری وسخت افزاری ،پاسخگویی وصیانت ازحقوق مردم ورضایتمندی کارکنان وارباب رجوعان ازمهمترین شاخصه های عمومی واختصاصی برای انتخاب برترین دستگاههای اجرایی دراین ارزیابی بوده است .
استاندار چهارمحال وبختیاری هم دراین نشست با قدردانی از تلاش مدیران دستگاههای اجرایی گفت:مدیران باید شایسته سالاری وتعهد را اولویت اول خود درانتخاب مدیران زیرمجموعه قراردهند واز باند بازی ، قومیت گرایی و رابطه بازی پرهیز کنند.

اقبال عباسی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات دولتی استان 600 میلیارد تومان است، اعتبار تخصیص یافته را تاکنون 300 میلیارد تومان اعلام کردوگفت : اعتبارات دولتی برای اجرای طرح های استانی ناکافی ومحدود است وجذب اعتبارات بخش خصوصی برای سرانجام رساندن طرح ها باید دراولویت فعالیت های مدیران دستگاههای اجرایی قرارگیرد.

در پایان در ارزیابی عمکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره‌کل آموزش و پرورش رتبه نخست و اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
در شاخص‌های عمومی نیز بیمه سلامت استان رتبه نخست و امور مالیاتی و حفاظت محیط زیست نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در شاخص‌های اختصاصی نیز سازمان جهاد کشاورزی رتبه نخست و ادراه‌کل فنی و حرفه‌ای و انتقال خون استان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قدردانی تجلیل شهید رجایی شاخص ها شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان ضرورت پرداخت دقیق و درست و زمینه‌سازی برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با مردم به بالندگی می‌رسیم.

مالک رحمتی در جلسه شورای اداری استان که پیش از همایش سراسری مدیران کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: جلوه بارز مشارکت مردمی را باید در عرصه تولید و سایر امور ببینیم و مدیران اجرایی باید به این موضوع عمل کنند.

وی افزود: مدیریت ارشد استان نیز در این خصوص پشتیبانی کامل خواهد کرد تا با اتحاد و همدلی برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش و اقدام کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: مسأله اقتصاد اولویت اول کشور است و بنا به تدبیر مقام معظم رهبری یک بار دیگر سال اقتصادی و سال کار و کوشش را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته از رونق تولید گذشتیم و اکنون به جهش تولید رسیده‌ایم که با همت مدیران اجرایی، شدنی است و ما هم به عنوان خادم مردم در استان از این موضوع حمایت کامل خواهیم کرد.

رحمتی افزود: دولت به تنهایی به تحقق جهش تولید نمی‌رسد و لازمه آن مشارکت مردمی است و بر این اساس موظف به مردمی‌سازی در مسیر تولید هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با تبریک سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، گفت: تقارن سال جدید با رمضان نوید سال خوبی را می‌دهد تا در زندگی فردی به جایگاه بندگی و در بُعد اجتماعی به جایگاه خدمتگزاری صادقانه به مردم برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد
  • استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است
  • خراسان شمالی رتبه ۲۰ تورم را در کشور دارد