Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط استقلال و پرسپولیس پیش از شهرآورد 88 گفت: از نظرم پرسپولیس شرایط بهتری دارد؛ در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی رسیدند و در لیگ برتر هم در بالای جدول حضور دارند. البته این دیدار ربطی به جایگاه دو تیم ندارد و حتی دیده شده تیمی که رده‌های پایین جدول بوده هم برنده دربی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: استقلال اگر تا به امروز نتایج خوبی در لیگ نگرفته به دلیل استرس است که در بازی با السد قطر کاملا مشهود بود. استقلال در بازی رفت روحیه‌اش را باخته بود و در بازی برگشت می‌توانست شرایط را کنترل کند که اخراج چشمی همه چیز را به هم ریخت؛ استقلال توانایی صعود به فینال را داشت و ان شاء اله سال بعد دوباره تلاش کنند.

قربانی درباره حضور بازیکنان ملی پوش در دیدار روز پنج شنبه اظهار داشت: استقلال بازیکنان خوبی به خصوص در خط حمله دارد. مرتضی تبریزی و روح اله باقری رفته رفته بهتر می‌شوند و فکر می‌کنم طی هفته‌های آینده بتوانند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقادها علیه وینفرد شفر گفت: زمانی که تیمی نتیجه نمی‌گیرد بخشی عمده‌ای از هجمه‌ها علیه سرمربی است. اینکه بخواهیم تصمیمات شفر را قضاوت کنیم به نظرم منصفانه نیست و او بهتر از همه از شرایط بازیکنان باخبر است. دلیلی ندارد همه‌ی تصمیمات سرمربی درست باشد، شاید مربی نظر داشته باشد که عملی نشود و در جریان بازی نتیجه نگیرد. اینکه بخواهیم با یک بازی عملکرد یک فصل سرمربی را زیر سوال ببریم منصفانه نیست.

کاپیتان سابق آبی‌ها درباره رهبری پژمان منتظری در خط دفاعی استقلال گفت: بله، منتظری چنین پتانسیلی را دارد و خوب عملکرده است اما از نظر من استقلال یک امید ابراهیمی در خط میانی کم دارد که فرمانده واقعی بود. ارزشمندترین مهره‌ای که استقلال از دست داد امید ابراهیمی بود. به خوبی در فضاهای خالی قرار می‌گرفت و اینکه بخواهند جانشینی با فاکتورهای او را پیدا کنند، زمان می‌برد. امیدوارم که شفر هرچه زودتر جانشینان او را پیدا کند.

قربانی درباره ناکامی مهاجمان جدید استقلال گلزنی گفت: تیام بازیکن خوبی بود اما نباید تبریزی، گرو و باقری را با او مقایسه کنیم چرا که هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد و با تمرین بیشتر آنها هم می‌توانند به مهره ارزشمند ترکیب تبدیل شوند. مقایسه تنها فشار روانی روی بازیکنان ایجاد می‌کنند و امیدوارم در آینده به بهترین روندشان دست پیدا کنند. 

او درخصوص پیش بینی درباره نتیجه بازی روز پنج شنبه اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال 2 بر یک این دیدار را برنده شود. امیدوارم که بازی جذابی را شاهد باشیم.

سرمربی سردار بوکان درخصوص اینکه طرح 90 - 10 طرفداران ایجاد نشد، گفت: خیلی این طرح خوبی است اما پیش از این باید همه چیز را حرفه‌ای سازی کنیم. به هیچ وجه مخصوصا طی فصل اخیر ما در ورزشگاه‌ها فرهنگ مثبت نمی‌بینیم. شما زمانی می‌توانید فرهنگ سازی کنید که مشکلات اجتماعی مردم برطرف شده باشد. این روزها می‌بینیم مردم ما هر مشکلی دارند در ورزشگاه‌ها پیاده می‌کنند. کسی که به طرفدار حریف سنگ پرتاب می‌کند به هر حال این را متوجه می‌شود که طرف مقابل هم خانواده دارد ولی آنقدر فشار هست که با سنگ پرانی می‌خواهد خودش را خالی کند.

قربانی افزود: ورزشگاه‌های ما نمود کامل جامعه ماست. وقتی هزاران مشکل اقتصادی و اجتماعی در جامعه ماست، اینگونه نمی‌شود. ما فرهنگ 2500 ساله داریم اما این دلیل نمی‌شود. باید مشکلات در همه جوانب برطرف شود تا فوتبال فضایی برای تفریح و لذت باشد. داشتم داشتم حساب نیست و دارم دارم هم حساب نیست. باید مسئولان دست به دست هم بدهند تا مشکلات برطرف شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران پیروز قربانی دربی 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

تیم فولاد سیرجان در بازی دوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر وایبال مقابل پیکان به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، 3 بر 2 به سود فولاد بود.

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال| گام نخست فولاد به‌سمت فینال

پیکان در ست‌های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و 27 بر 25 و 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم 15 بر 9 به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست 3 بر یک برنده شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • فکری بازی کنیم
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان