Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:43:14 GMT

نهاده های زراعی موردنیاز لرستان تامین شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۸۸۵۶

نهاده های زراعی موردنیاز لرستان تامین شد

خرم آباد - ایرنا - رئیس جهادکشاورزی لرستان گفت: در سال جاری 26 هزار تن بذر مورد نیاز کشاورزان استان خریداری شده و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا عبدالرضا بازدار روز سه شنبه در ستاد تنظیم بازار لرستان بیان کرد: از مجموع 25 قلم کالا مشمول ارز 42 هزار ریالی در سطح کشور 17 قلم مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا بر اساس دستور العمل ابلاغی کمیته ای جهت نظارت بر محموله ها از زمان ورود تا مصرف در واحدهای تولیدی تشکیل شده است.
رئیس جهاد کشاورزی لرستان افزود: در حال حاضر وضعیت نهادهای استان مطلوب و قیمت ها متعادل و منطقی در شرایط کنونی است.
وی اظهار داشت: قیمت مرغ چندان مطلوب نیست و پیش بینی می شود که قیمت مرغ کاهش یابد چراکه سه میلیون و 200 هزار قطعه مرغ در شهریور ماه گذشته جوجه ریزی شده است و تولید در مهر ماه بالغ بر هفت هزار و 500 تن خواهد بود.
وی بر لزوم توجه وضعیت حمل و نقل تاکید کرد و گفت: در هفته های گذشته در بحث سویا و ذرت و جو مشکلی در استان وجود نداشت و مبادی ورودی به قیمت مناسب در حال توزیع بود.
بازدار تاکید کرد که مشکل توزیع و حمل و نقل به توزیع نهاده های استان آسیب می زند و این مشکل باید به زودی رفع شود.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جهاد كشاورزي بازدار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بازرس کل کردستان از سردخانه و مراکز توزیع میوه شب عید

عیسی هواسی با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی کردستان از سردخانه و مراکز توزیع میوه شب عید در شهر سنندج بازدید کردند. 

بازرس کل استان کردستان در این بازدید ضمن بررسی میزان کیفیت، در خصوص نحوه توزیع عادلانه میوه در سطح شهرستان‌ها، نکاتی را به مسئولین مربوطه یادآوری کرد.

وی با تاکید بر تامین به موقع مایحتاج عموم مردم در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز، از متولیان امر خواست تا طرح تامین میوه و خرما را تا پایان ایام تعطیلات و ماه مبارک رمضان با جدیت و دقت پیگیری نمایند.

هواسی با اشاره با توجه به اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد این محصولات، نظارت مستمر و دقیق بر نحوه توزیع میوه در غرفه‌ها باید در دستور کار کارگروه تنظیم و تامین میوه شب عید و سایر دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد تا از سواستفاده در این زمینه جلوگیری شود.

بازرس کل استان کردستان در پایان ضمن قدردانی از زحمات متولیان این حوزه، از نظارت مستمر بازرسی کل استان بر نحوه توزیع میوه شب عید تا پایان این طرح و آمادگی این مرجع جهت همکاری در حل چالش‌های احتمالی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان در لرستان
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع بیش از ۲ هزار تن کود یارانه‌ای در اشنویه 
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • کالاهای موردنیاز پارس جنوبی از تولیدکنندگان استان بوشهر تامین شود
  • بازدید بازرس کل کردستان از سردخانه و مراکز توزیع میوه شب عید