Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان بحرین امروز علیه ۱۶۹ شهروند این کشور به اتهام "تاسیس گروه تروریستی" اقامه دعوی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، احمد حمادی، از مسئولان قضایی بحرین گفت در بیانیه مطبوعاتی گفت: تحقیقات درباره تاسیس گروه تروریستی موسوم به حزب‌الله بحرین به پایان رسیده و ۱۶۹ متهم به دادگاه ارجاع داده شده‌اند که ۱۱۱ تن از آنها هم‌اکنون زندانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت بحرین معمولا برای پیگرد فعالان مخالف رژیم آل‌خلیفه علیه آنها دست به پرونده سازی می‌زند و در گذشته نیز سابقه داشته که فعالان حقوق بشر و کنشگران اجتماعی را با اتهامات مشابهی به پشت میله‌های زندان انداخته است.

حمادی افزود: دادستانی این افراد را به تاسیس و پیوستن به گروه تروریستی، قتل، آموزش و استفاده از سلاح و مواد منفجره، در اختیار داشتن و استفاده از سلاح بدون مجوز، تامین بودجه گروه تروریستی، انتقال و تحویل اموال این گروه‌ها و مخفی کردن سلاح و تجهیزات متهم کرده است.

جلسه دادگاه قرار است سی‌ام سپتامبر برای بررسی پرونده این متهمان تشکیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بحرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم