Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@21:49:56 GMT

صدور ویزای اربعین در ۱۹ استان کشور

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۰۰۰

صدور ویزای اربعین در ۱۹ استان کشور

به گزارش پارس نیوز، 

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی هیأتی کنسولی از عراق به منظور استقرار در استان‌های منتخب کشور برای صدور ویزای اربعین وارد کشور شده است.

با توجه به اینکه هنوز هزینه ویزای اربعین و زمان آغاز نام‌نویسی از متقاضیان پیاده‌روی اربعین حسینی اعلام نشده است، هیأت کنسولی ۱۶۰ نفره عراق در استان‌های مختلف تحت آموزش قرار گرفته تا نام‌نویسی از عاشقان حسینی برای سفر به عتبات در ایام اربعین صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسؤولان ستاد مرکزی اربعین حسینی امسال چند دفتر ثابت و موقت صدور روادید اربعین در استان‌های منتخب راه‌اندازی می‌شود، به طوری که پس از اعلام هزینه ویزای اربعین، علاوه بر تهران، در استان‌های کرمان، گیلان، فارس، مرکزی، یزد، گلستان، مازندران، بیرجند، بوشهر، البرز، اصفهان، اردبیل، خراسان رضوی، خوزستان، همدان، هرمزگان، قم و همدان نیز برای زائران اربعین ویزا صادر خواهد شد.

هر سال بیش از ۲ میلیون زائر حسینی در ایام اربعین به عتبات مشرف می‌شوند که با توجه به سودجویی برخی افراد، مسؤولان به تمامی زائران توصیه می‌کنند که تنها از طریق دفاتر مجاز حج و زیارت و سامانه سماح اقدام کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قم استان کشور اصفهان خراسان رضوی عراق قم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار نوروزی سردار امیری فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان فرماندهی انتظامی استان با تبریک سال جدید از اقدامات خوب پلیس استان در راستای تامین نظم وامنیت مردم قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: دشمنان ما هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی‌دارند چرا که این کشور ها این نظام مقدس را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند و از هر راهی که بتوانند مردم را خسته کنند به ویژه به وسیله جنگ ترکیبی بهره می‌گیرند که به این کشور عزیز ضربه بزنند.

استاندار همدان افزود: همواره مردم آگاه و هوشیار ما نشان دادند که فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور موثر خود در انتخابات و مراسمات مختلف تمام قد از آرمان های مقدس این کشور عزیز دفاع کرده‌اند.

قاسمی فرزاد گفت: در مقابل با دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل کنیم و به ویژه در مسائل اجتماعی ما باید چند قدم جلوتر حرکت کنیم و با اقدامات اجتماعی خصوصا در فضای مجازی اجازه عرض اندام به آن ها را ندهیم.

استاندار استان همدان عنوان داشت: امروز ماموران پلیس افتخار می کنند که تکیه گاه مردم هستند و برای امنیت و آرامش مردم عزیز جان خود را نثار می کنند تا مردم عزیز در آرامش و آسایش باشند و احساس نا امنی نکنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برنامه ریزی خوب پلیس برای ایام نوروز بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در ایام نوروز برای تامین امنیت شهروندان و مسافران صورت گرفته که این نشان از حضور فعال و شبانه روزی پلیس دارد، ادامه داد: اقدامات خوب و موثر پلیس موجب دستاوردهای مطلوبی در حوزه مقابله با جرایم شده است و در این ایام شاهد آرامش و امنیت خوبی در استان هستیم و پلیس مانند همیشه در عرصه های مختلف حضوری قوی و قدرتمند دارد.

در ابتدای این دیدار نیز سردار سلمان امیری در سخنانی با تبریک سال جدید اظهار داشت: از استاندار محترم و اعضای شورای تامین به دلیل کمکی که به امنیت استان دارند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: این مردم، ملت همراهی هستند و شایسته خدمت می باشند و هم وطنان ما مستحق بهترین خدمات می‌باشند و پلیس هم سعی می‌کند به بهترین شکل به این عزیزان خدمت کند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در سال گذشته و همچنین در ایام نوروز امسال، از حمایت های همیشگی استاندار و اعضای شورای تامین از پلیس قدردانی کرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225450 برچسب‌ها استانی ایسکانیوز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی پلیس آگاهی

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • خدمات رسانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • ممنوعیت صدور مجوزهای قطع و حمل چوب تا پانزدهم فروردین
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • جابه جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در همدان