Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:32:10 GMT

نمایشگاه ایثار در دادگستری گلستان برپا شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۰۰۷

نمایشگاه ایثار در دادگستری گلستان برپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: نمایشگاه ایثار به مدت یک هفته در محوطه دادگستری کل استان برپاست.

وی افزود: رونمایی از ماکت عملیات والفجر ۸، نمایشگاه عکس رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از مهم‌ترین بخش‌های این نمایشگاه است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد: تلاش شده تا در ماکتی که در نمایشگاه پیاده‌سازی شده است بخشی از وقایع عملیات والفجر ۸ شامل چگونگی مقابله با نیروهای عراقی، امدادرسانی و حضور نیروهای ایرانی در جزیره فاو به تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان گفت: عملیات والفجر ۸ که از آن به‌عنوان نبرد اول فاو نیز نام‌برده می‌شود، عملیات آبی‌خاکی بود که در آن نیروهای ارتش و سپاه پاسداران ایران با غافلگیری نیروهای عراقی از اروندرود عبور کردند و به شبه‌جزیره فاو در جنوب عراق رسیدند.

به گفته هاشمیان این نمایشگاه تا ۱۵ مهر در محوطه دادگستری کل استان برپاست.

رئیس‌کل دادگستری گلستان همچنین از برگزاری یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان خبر داد و گفت: این همایش فردا با حضور ایثارگران دادگستری و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار می‌شود.

هاشمیان افزود: زنده کردن نام و یاد شهدا و یادآوری رشادت‌های رزمندگان به‌منظور انتقال به نسل جوان از اهداف برپایی این نمایشگاه و همایش ایثارگران دستگاه قضایی است.

کد خبر 4412038

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گلستان گرگان هادی هاشمیان ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس مشهد عاشورا مراسم عزاداری گرگان شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن مردمی در حمایت از تنبیه رژیم منحوس اسراییل در شیراز برپا شد

دریافت 37 MB کد خبر 6078249

دیگر خبرها

  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • جشن مردمی در حمایت از تنبیه رژیم منحوس اسراییل در شیراز برپا شد
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان