Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > محیط زیست ایران - همشهری آنلاین:
شمال، شرق و جنوب شرق کشور شاهد وزش باد، رگبار خواهد بود و ضمن تداوم روند بارشی در کشور آسمانی صاف برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۳ مهرماه) افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقت در شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردا (۴ مهرماه) در استان‌های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و پاره‌ای از مناطق هرمزگان در بعضی از ساعات افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پس‌فردا (۵ مهر ماه) برای سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته‌ وظیفه در دو روز آینده در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور همچنین امروز (۳ مهرماه) در جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر فردا و طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۵ و ۶ مهرماه) دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز و فردا (۳ و ۴ مهرماه) محدوده تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۴ و ۵ مهرماه) صاف خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد و ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

در همین زمینه: احتمال سیلاب در برخی مناطق وزش باد شدید و رعد و برق در پایتخت | هشدار وقوع سیلاب ناگهانی پیش‌بینی کاهش دما و بارش برای برخی مناطق کشور

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه باران کماکان بر سر تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از فردا به تدریج شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

گفتنی است از روز پنج‌شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است