Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی با تاکيد براين که همدلي و همراهي خوبي بين مسئولين ، مديران و نمايندگان در استان وجود دارد افزود : بايد تمام تلاش براي جذب اعتبارات ملي و سرمايه گذاران خارجي توسعه استان باشد.
استاندار ايلام افزود: بيش از 700 ميليارد ريال براي توسعه ميادين نفت وگاز استان اختصاص يافته که 4 درصد آن به توسعه ديگرزير ساختهاي استان اختصاص مي يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ايلام همچنين در نشست شوراي مشورتي توسعه استان با حضور اساتيد دانشگاه و صاحبنظران حوزه هاي مختلف استان تأکيد کرد: با وجود امکانات و منابع سرشار در استان ايلام متاسفانه سيستم اداري مطلوب براي توسعه استان ديده نمي شود.
سليماني دشتکي با بيان اينکه تلاش ما انجام اصلاحات اساسي برنامه توسعه در استان بوده است و در اين راه با ايجاد اتاق شيشه اي به دنبال اقدامات جدي هستم گفت : شوراي مشورتي استان بايد به صورت هر 15 روز يکبار براي اظهار نظر تشکيل شود.
در اين ديدار اعضا شوراي مشورتي توسعه استان به بيان ديدگاهها و نظرات خود براي توسعه امکانات شهري ، برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي بر کاهش آسيب هاي اجتماعي پرداختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام همایش فرمانداران تعامل همراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر محمد علی شاه حسینی در کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بررسی فرصت‌ها، موانع و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی با آفریقا با تبیین اهمیت و جایگاه آفریقا در سیاست خارجی ایران، این قاره را سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های ایرانی و به‌ویژه یزدی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • اولین قدم در جذب مشتری
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • تسکیل مجلس مشورتی بانوان