Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - 5 پنالتی و 2 اخراج، همه اشتباهات تاثیرگذار این هفته داورها بود. 

به گزارش وبسایت نود، مسابقات هفته هفتم هم تحت تاثیر اشتباهات داوری به پایان رسید. در این هفته جنجال داوری به اندازه‌ای پررنگ شد که یک مسابقه به بهانه اشتباهات داوری و واکنش‌های بعد از آن نیمه کاره باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار نفت آبادان و پیکان، 2 پنالتی آبادانی‌ها نادیده گرفته شد و یک بازیکن حریف هم باید اخراج می‌شد که همه این صحنه‌ها توسط موعود بنیادی‌فر اشتباه تشخیص داده شد. رضا عادل هم یک بازیکن سایپا را به اشتباه اخراج کرد و با پنالتی نگرفتن برای حریف، این اشتباه را تسویه کرد. در مسابقه ماشین‌سازی - پارس‌جنوبی و همچنین استقلال‌خوزستان و ذوب‌آهن هم اشتباه داور در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود. همه اشتباهات داوری که در برنامه نود این هفته توسط کارشناس داوری بررسی شد را مرور می‌کنیم.

کارشناس داوری؛ پیروز سیف‌الله‌پور

نفت آبادان - پیکان/ داور: موعود بنیادی‌فر

شاهین ثاقبی روی فردین عابدینی مرتکب خطای پنالتی شد و علاوه بر ضربه پنالتی، مدافع پیکان باید اخراج هم می‌شد.

 ضربه به کرار در محوطه جریمه خطا بود و باید پنالتی اعلام می‌شد. 

سایپا - نفت مسجدسلیمان/ داور: رضا عادل

اخراج مستقیم سارفو بازیکن سایپا سخت گیرانه بود و کارت زرد کفایت می کرد چون خطای شدید روی پیمان میری تلقی نمی شود.

لگد حاج‌محمدی مدافع سایپا از پشت روی نصاری بازیکن نفت باید پنالتی اعلام می‌شد.

ماشین‌سازی - پارس‌جنوبی‌جم/ داور: جواد محمدی

دخسوس دروازه‌بان ماشین سازی، ابراهیم صالحی مهاجم پارس جنوبی را هل داد و باید پنالتی اعلام می شد.

استقلال خوزستان - ذوب آهن/ داور: سعید رحیمی‌مقدم

 تکل نامداری بازیکن استقلال‌خوزستان در مسیر حرکت صفرزاده بازیکن ذوب آهن خطای واضح با کف پا بود و داور باید پنالتی می‌گرفت.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

 آزمون درجه داوری (JB) آسیا در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار گردید. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان قم هم علیرضا جانقربان توانست در بخش کومیته به این مهم دست یابد.

خاطر نشان می‌شود مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشور‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود