Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست هم اندیشی نخبگان و چهره های شاخص ملی استان قزوین، اظهارداشت: تفهیم فلسفه زندگی به نسل جوان را مهم‌ترین هدف از برگزاری این کنگره بیان کرد.

صالحی گفت: جوانان اصلی‌ترین مخاطبان این کنگره هستند و دشمنان انقلاب تلاش دارند تا مردم به ویژه جوانان را از انقلاب و نظام مایوس کنند لذا وظیفه همه ما مسئولین است که با برگزاری این کنگره‌ها حیات طیبه را به جوانان بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید یاد و خاطره شهدا، نزد مخلوق خداوند زنده نگه داشته شود چرا که شهدا ادامه دهنده راه رسول خدا (ص) هستند.

 رئیس سازمان انرژی اتمی افزود:، قزوین از قبل هم یک استان علم پرور محسوب می‌شده و در سال‌های اخیر با احداث پروژه‌هایی از جمله چشمه نور در حال احیاء عظمت خود است.

صالحی در پایان با اشاره به راه‌اندازی مدرسه انرژی اتمی، خاطرنشان کرد: تمام کارهای زیر ساختی این مدرسه به اتمام رسیده که به امید خداوند از مهر سال آینده دانش آموز پذیرش خواهد کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد

به گزارش جماران؛ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید می‌کند که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. 

مدیر کل، رافائل گروسی همچنان خواستار خویشتنداری حداکثری از همه است و تأکید می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید در درگیری‌های نظامی هدف قرار گیرند. 

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را از نزدیک رصد می‌کند.

دیگر خبرها

  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است