Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@23:51:39 GMT

گفتگوی‌ظریف‌وهمتای‌انگلیسی‌درنیویورک

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۰۸۶

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند. ناطقان: محمدجواد ظریف و «جرمی هانت» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس امروز (سه‌شنبه) در حاشیه هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظریف که یکشنبه اول مهر ماه به همراه حسن روحانی به نیویورک سفر کرده، دیروز (دوشنبه) نیز با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و درباره یمن، سوریه و برجام گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه ایران همچنین با «ژان ایو لودریان» همتای فرانسوی و همچنین «وانگ یی» وزیر خارجه چین دیدار و درباره مسائل دوجانبه، برجام و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی کرده بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (سه‌شنبه) نیز در نشست وزرای خارجه ایران و گروه 1+4 به منظور بررسی راه‌های حفظ برجام شرکت کرد و در پایان بیانیه مشترکی در 12 بند صادر که در نشست خبری مشترک با موگرینی توسط مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرائت شد. منبع: فارس برچسب ها: ظریف ، همتای انگلیسی ، گفتگو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ظریف همتای انگلیسی گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند

رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان سفر به تهران در روز سه شنبه ۷ فروردین ماه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود هنیه در جریان سفر به ایران با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و رایزنی کند.

منبع: ایسنا

tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • (ویدیو) تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند