Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ پاسدار حیدر حقیقت منش ظهر امروز در نشست با امام جمعه خورموج با تاکید بر تامین مسکن مددجویان روستایی دشتی اظهار داشت: تعداد 50 واحد مسکونی که توسط سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی و با همکاری کمیته امداد بااعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته‌ و به مددجویان امداد شهرستان دشتی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج سازندگی شهرستان دشتی گفت: در آینده نزدیک عملیات اجرایی 15 باب واحد مسکونی بااعتبار 600 میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی از ایجاد  مرکز درمانی رایگان در روستاهای دشتی خبرداد و تصریح کرد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در پی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده توسط بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) و اداره امور عشایر شهرستان دشتی ویزیت رایگان با اکیپ پزشکی متشکل از 10 پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و زایمان، کودکان و دندان‌پزشکی و سایر همکاران به ارائه‌ خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان به عشایر، روستاهای بخش شنبه و طسوج و مناطق جنوبی شهر خورموج پرداختند.

حقیقت منش تأکید کرد: در این اقدام خداپسندانه بیش از 100 نفر از خانوار روستایی و عشایری در چهار روستای بخش شنبه و طسوج مورد معالجه، ویزیت و مداوای رایگان قرار گرفتند و به 220 نفر نیز خدمات مشاوره‌ای صورت گرفت.

وی افزود: توسط بسیج سازندگی تعداد 12 سرویس بهداشتی بااعتبار 25 میلیون تومان در مناطق روستایی و عشایری احداث شد.

حقیقت منش بیان کرد: معادل 50 میلیون ریال لوازم‌التحریر که توسط خیران جمع‌آوری‌شده بود بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

وی از رنگ‌آمیزی 10 باب مدرسه در مناطق محروم شهرستان دشتی خبر داد.

امام‌جمعه خورموج نیز گفت: ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی علی‌رغم همه توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان که هرکدام از آن‌ها در هر کشوری رخ می‌داد باید فاتحه آن کشور خوانده می‌شد اما توانستیم سختی‌ها را پشت سر بگذاریم و نظام را باکمال عزت و اقتدار حفظ کنیم مسئله بسیار مهمی است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: دشمن امروز با تمام قوا آمده در برابر ما قرارگرفته و جنگ اقتصادی را به وجود آورده است تا به‌ اهداف باطل خود نگذارد مردم شیرینی چهل‌سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بچشند.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق القای باورهای غلط خود درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است و تحریم‌های امریکا علیه ایران اسلامی سابقه چهل‌سالگی دارد.

مصلح تأکید کرد: دشمن تحمل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و هرروز به دنبال توطئه‌ای جدید علیه نظام اسلامی هستند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در جمع آوری این مبلغ، علاوه بر مردم، خیّران، پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشاری مانند کشاورزان نیز سهیم بودند.   سروان پاسدار حسین زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ با قدردانی از استقبال مردم روستای رباط میاندشت، کمک رسانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه را یک وظیفه انسانی، دینی و شرعی دانست و گفت: مردم نوع دوست بخش رخ می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه تحویل پایگاه‌های بسیج روستا‌های محل سکونتشان بدهند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه