Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:42:07 GMT

توسعه جامعه نیازمند عزم همگانی است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۱۵۷

توسعه جامعه نیازمند عزم همگانی است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه ۳ مهر ۹۷ در آیین بیست و یکمین جشنواره استانی شهید رجایی در فرهنگسرای شهرکرد، بر ضرورت همراهی و همکاری تمامی نهاد‌ها برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم تأکید کرد. 

وی اظهار داشت: قرار گرفتن کشور در مسیر رشد، آبادانی و توسعه، نیازمند همراهی و همکاری دولت، بخش خصوصی، سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با بیان اینکه تمرکز قدرت در یک بخش باعث ایجاد فساد و بی عدالتی می‌شود افزود: قدرت باید بین دولت، نهاد‌های حاکمیتی و بخش خصوصی تقسیم شود.

وی در پایان، حادثه تروریستی شنبه گذشته ۳۱ شهریور در اهواز را محکوم و با مردم و حادثه‎دیدگان ابراز همدردی کرد.

گفتنی است: در این جشنواره، از ۱۴ دستگاه اجرایی برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/ف

جشنواره استانی شهید رجایی در شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری جشنواره شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سند ثبتی ورزشگاه تختی شهرکرد

به گزارش خبرنگار مهر، طی جلسه‌ای با حضور مدیران کل دو دستگاه اجرایی استان این سندهای مالکیت به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل شد.

در این جلسه محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک استان گفت: برای اخذ اسناد مالکیت اماکن ورزشی استان که هنوز سند رسمی نداشتند از مدت‌ها قبل واحد حقوقی اداره کل با انجام مراحل قانونی پیگیری‌های لازم را انجام داده و امروز حصول نتیجه و به سرانجام رسیدن این پیگیری‌ها با همراهی و تعامل بسیار عالی اداره ثبت اسناد استان محقق شده است.

علی اصغر سلیمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان نیز در این جلسه با بیان این نکته که همانطور که بحث مسکن ملی مهم است دولت باید به توسعه مکان‌های ورزشی به موازات توسعه مسکن ملی هم اهمیت بدهد، پیشبرد هدف توسعه مسکن بدون جانمایی فضای مناسب ورزشی باعث کاهش کیفیت زندگی‌های شهری خواهد شد.

سلیمان همچنین افزود: عرصه‌های ورزشی باعث خودسازی و ایجاد روحیه تیمی و تعاملات اجتماعی مثبتی می‌شوند که فرد را برای زندگی کاری و اجتماعی و خانوادگی قدرتمند می‌سازند و فقدان حلقه ورزش در شهرسازی مسکن‌های ملی باعث نقطه ضعف نسل‌های بعدی خواهد شد.


کد خبر 6077694

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • حفاظت و توسعه فضای جنگلی دانشگاه شهرکرد
  • وعده اقتصادی محسن رضایی +جزئیات
  • براى رشد شتابان در كشور نقشه راه اقتصادی درحال نهایی شدن است
  • اخذ سند ثبتی ورزشگاه تختی شهرکرد
  • رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد