Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین نمایشگاه ایران فارما برپا شد. نمایشگاهی که در آن 360 شرکت داخلی و 140 شرکت خارجی، جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی‌های خود در صنعت داروسازی را به نمایش گذاشتند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق، مطالبات شرکت‌های تولید برق، پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات تسویه شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر از افزایش 4 برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از 15 درصد به 60 درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است.

وی استقلال مالی شرکتهای توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد و گفت: در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکت‌های توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می‌یابد و صرفا هزینه‌های مربوط به خدمات شرکت در بخش‌های بهره‌برداری را دریافت می‌کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت‌های خرده فروش برق واگذار می‌شود.

* تدابیر لازم برای تامین برق پایدار کشور به ویژه صنعت اندیشیده شده است

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها برای تامین برق پایدار کشور به ویژه برای بخش صنعت انجام شده است.

رجبی مشهدی با بیان این که برای این منظور 180 اقدام عملیاتی تعریف شده تا از این طریق برق مورد نیاز کشور با مشارکت همه مشترکان تامین شود، خاطرنشان کرد: روند مصرف برق توسط صنایع انرژی بر در طول سه سال گذشته همواره روبه رشد بوده است.

سخنگوی صنعت برق یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده و با وجود افزایش تعداد مشترکان صنعتی، سهم صنایع از مجموع مصرف برق کشور هیچگاه کمتر از ٣٦ درصد مصرف برق کشور نبوده و از سهم مشترکان خانگی پیشی گرفته است. برهمین منوال نیز تامین برق صنایع در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت و برنامه‌های مدیریت مصرف نیز با هماهنگی خود صنایع و وزارت صمت برای جابه جایی بار از ساعات اوج با سایر ساعات انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: براساس ماده ٤ قانون مانع‌زدایی صنعت برق، صنایع انرژی‌­بر با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو مکلفند تا پایان سال 1404، حداقل ٩ هزار مگاوات نیروگاه حرارتی و هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر از محل منابع داخلی خود احداث کنند که در صورت عدم تحقق این امر، تأمین برق این صنایع در شرایط کمبود برق، در اولویت طرح‌های مدیریت مصرف برق وزارت نیرو قرار می گیرد.

* جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمتهای تکلیفی و تمام شده برق

رجبی مشهدی از جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمتهای تکلیفی و تمام شده برق خبر داد و گفت: با جذب این اسناد، مطالبات شرکت‌های تولید برق، پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات تسویه شد.

وی افزود: مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان به حساب شرکت‌های توزیع نیروی برق، ٣ هزار میلیارد تومان تولید کنندگان مقیاس کوچک و ١٩ هزار میلیارد تومان نیروگاه‌های حرارتی و ٤ هزار میلیارد تومان پیمانکاران و تامین کنندگان کالای شرکت‌های برق منطقه‌ای واریز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • چین ۴۵۰۰ شرکت هوش مصنوعی دارد
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا