Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: نیروهای قضایی و پلیس صدها حلقه لاستیک‌ خودرو احتکار شده را در این شهرستان کشف و ضبط کردند. آفتاب‌‌نیوز : محمدحسین ابراهیمی بدون اشاره به تعداد لاستیک‌های کشف‌شده اظهار داشت : در پی تحقیقات و بررسی‌های به عمل‌آمده صدها حلقه لاستیک توقیف شد. 
وی افزود: با توجه به نیاز کامیون داران، لاستیک‌های احتکار شده، با نرخ دولتی بین متقاضیان واجد شرایط شهرستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: متقاضیان می‌توانند فردا (چهارشنبه) برای ثبت‌نام به لاستیک‌فروشی آسیا واقع در بلوار امام رضا (ع)، جاده ابرکوه به یزد مراجعه کنند.
این مقام قضایی بابیان اینکه در شرایط کنونی برخورد قاطع در دستور کار مجریان قانون قرار دارد ، تصریح کرد: با احتکار کنندگان اجناس که موجب اخلال در توزیع کالا و ثروت عمومی شوند و قدرت خرید مردم را تحت‌فشار قرار دهند به‌شدت برخورد خواهد شد. 
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه بابیان اینکه چندین گزارش احتکار دیگر در دست بررسی است و به‌زودی اقدام می‌شود، یادآور شد: از مردم تقاضا می‌شود چنانچه اطلاعاتی از احتمال احتکار توسط فرد یا افراد سودجو دارند، سریع دادستانی ابرکوه را مطلع کنند.
ایرنا  کد خبر: ۵۴۷۶۰۲ تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احتکار لاستیک دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان همچنین از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای