Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:46:43 GMT

نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار تجسمی ایران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۵۱۷

نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار تجسمی ایران

دومین نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار ایران با عنوان «قاب تجلی» جمعه (ششم مهر) در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمود اسعدی ـ دبیر این نمایشگاه ـ درباره برگزاری نمایشگاه قاب تجلی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تداوم حرکت و جریان اصیل و اساسی انتخاب چهره ماندگار در کشور است. در دو دهه اخیر فرصتی فراهم شد تا بهترین شخصیت‌های صاحب سبک در هنرهای تجسمی به عنوان چهره ماندگار معرفی شوند و برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا آثار این هنرمندان برجسته به نمایش عموم گذاشته شود تا فرصت آشنایی همه اقشار جامعه به ویژه جوانان با آثار آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که توسط ماهنامه چهره‌های ماندگار و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود٬ آثاری از محمود فرشچیان، محمد احصایی، غلامحسین امیرخانی، نصرالله افجه‌ای، جلیل رسولی، یدالله کابلی، کیخسرو خروش، محمدحسین حلیمی، محمد سلحشور، عباس اخوین، علی‌اکبر صادقی، حبیب‌الله آیت‌اللهی، عبدالصمد حاج صمدی٬ امیر احمد فلسفی٬ علی شیرازی٬ اسرافیل شیرچی٬ جواد بختیاری و عین‌الله صادق‌زاده در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران در معرض دید مخاطبان گذاشته می‌شود.

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار ایران جمعه (ششم مهر ماه) ساعت ۱۶ با حضور جمعی از چهره‌های نام‌آشنا و ماندگار کشور در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار ایران با عنوان «قاب تجلی» تا ۱۵ مهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قاب تجلی نمایشگاه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم) تیپ و استایل جدید بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در ونکوور (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد