Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شهریار حیدری با اشاره به مشخص شدن شعار اربعین امسال اظهار کرد: با توجه به اینکه شناختن راه امام حسین (ع) و یاران باوفایشان نیاز جوامع امروزی است، بر همین اساس در جلسه اخیر ستاد مرکزی اربعین شعار اربعین امسال مبتنی بر همین امر برگزیده شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ وی «الحسین یجمعنا» را شعار اربعین سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی یک اقدام فرهنگی و جهانی است که با توجه به شرایط خاص منطقه برگزار می‌شود که انتخاب شعار اربعین نیز باید همراستا با این اقدام مهم باشد همچنین در ستاد اربعین رنگ قرمز که سال گذشته منتخب شده بود، به‌عنوان رنگ انتخابی امسال نیز تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه در کمیته اربعین ۱۷ کارگروه فعالیت می‌کنند، گفت: هر کدام از کارگروه‌ها شرح وظایف مشخصی در اربعین دارند و ما در حوزه سیاست‌گذاری و اجرایی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی درباره هزینه ویزای اربعین حسینی نیز خاطرنشان کرد: تاکنون هزینه ویزای اربعین حسینی مشخص نشده است و این مبلغ را باید کشور عراق به ما ابلاغ کند.دبیر ستاد مرکزی اربعین در ادامه به عوارض خروج از کشور اشاره کرد و گفت: گمرک عوارض خروج از مرز‌ها را تعیین می‌کند و وزارت کشور عوارضی در مرز‌ها دریافت نمی‌کند؛ اما بر اساس قوانین اعلام‌شده از سوی گمرک، زائران اربعین که به‌صورت زمینی به عتبات مشرف می‌شوند، عوارض پرداخت نمی‌کنند.

سال گذشته بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی در ایام اربعین به کشور عراق سفر کردند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه غلامعباس ترکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را به نام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری کرده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتوته کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور شده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص کنند. در مواردی که فاقد اقامتگاه هستند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

کد خبر 6062642 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی