Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:40:51 GMT

سقوط سیاه‌جامگان به دسته سوم در انتظار یک رای

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۵۸۱

سقوط سیاه‌جامگان به دسته سوم در انتظار یک رای

فریبرز محمودزاده می گوید که اعلام سه بر صفر شدن دیدار سیاه جامگان برابر ملوان و سقوط این تیم به دسته سوم از حیطه اختیارات سازمان لیگ خارج است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم لیگ یک بازی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد مقابل ملوان با وجود حضور تیم مشهدی در میدان، لغو شد چون از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، مجوز بازی برای بازیکنان تیم مشهدی صادر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک دراین باره به "ورزش سه"می گوید: روز یکشنبه ساعت 15:30 شخصا گزارش بازی (ملوان بندرانزلی برابر سیاه جامگان) را تحویل آقای حسن زاده و کمیته انضباطی دادم. طبق قوانین آقای حسن زاده نمی تواند بلافاصله رای بدهد. با توجه به این که باشگاه سیاه جامگان باید برای کسب مجوز بازی اقدام می کرد، اگر رای کمیته انضباطی دال بر عدم حضور سیاه جامگان در دیدار برابر ملوان باشد، این تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کند؛ چون دومین باخت انضباطی ۳ بر صفر این تیم خواهد بود ولی تا زمانی که کمیته انضباطی رای ندهد نمی‌توانیم درباره این مساله نظر بدهیم.

 

محمودزاده ادامه داد: طبق قوانین جدید آیین نامه انضباطی، رئیس کمیته انضباطی یک ابلاغیه برای باشگاه سیاخ جامگان فرستاده است که درباره این مساله از خودشان دفاع کنند. ارائه دفاعیه هم باید تا ۴۸ ساعت پس از صدور رای باشد. در این زمان اگر دفاعیه ارائه شد که بررسی می‌شود ولی اگر دفاعیه‌ای ارائه نشد، کمیته انضباطی با جمع‌بندی پرونده در این مورد رای خواهد داد.

 

محمودزاده در مورد تفاوت دو بازی سیاه جامگان برابر کارون اروند که با نظر سازمان لیگ سه بر صفر اعلام شد و این دیدار برابر ملوان که اجازه بازی صادر نشد، توضیح داد: تفاوت این بازی با بازی قبلی این است که در بازی با اروند کارون سیاه جامگان در زمین مسابقه حاضر نشد و این جزء اختیارات سازمان لیگ است که در چنین شرایطی با توجه به قانون بازی را سه بر صفر اعلام کند اما در بازی روز یکشنبه عوامل برگزاری بازی بودند؛ در این بازی چون سیاه جامگان نتوانست مجوز از کمیته تعیین وضعیت بگیرد، نتوانست مجوز ارائه بدهد ولی چون تیم حضور داشت از حیطه اختیارات ما خارج است و نمی توانیم اظهارنظری داشته باشیم و تازمانی که رای ندهد نمی توانیم سیاه جامگان را کنار بگذاریم.


وی در مورد بازی بعدی سیاه جامگان هم گفت: اگر تا روز بازی هم رای داده نشود، عوامل برگزاری بازی سیاه جامگان به محل برگزاری بازی می روند تا سیاه جامگان بتواند مشکلش را حل کند.

دسته یک سیاه جامگان(مشهد)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک سیاه جامگان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس، برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

دیگر خبرها

  • حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!