Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه نظامی لبنان چند متهم را به دلیل جاسوسی برای رژیم صهیونیستی و دادن اطلاعاتی از حزب‌الله به این رژیم، به حبس با اعمال شاقه محکوم کرد.

خبرگزاری فارس: دادگاه نظامی لبنان به ریاست «حسین عبدالله» امروز (سه شنبه) حکم چند متهم به نام‌های «حسن سلامة، کرم ادریس و کمال حسن» را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، این چند متهم به دلیل برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی، دادن عکس‌هایی از مناطق مختلف لبنان و پایگاه‌های حزب‌الله و نیز اطلاعاتی از ذخایر اسلحه حزب‌الله به تل‌آویو و نیز به همراه داشتن بی‌سیم‌های اسرائیلی به سه‌سال حبس به همراه اعمال شاقه و نیز انفصال از حقوق شهروندی محکوم شدند.

جاسوسی صهیونیست‌ها در لبنان فقط به این موضوع ختم نمی‌شود بلکه در برخی مواقع دستگاه‌های شنود این رژیم در مناطق مختلف لبنان کشف می‌شود. به عنوان مثال، تیرماه امسال (۱۳۹۷) یک دستگاه جاسوسی در ارتفاعات «کفرشوبا» واقع در جنوب لبنان کار گذاشته بود که توسط ارتش کشف و ضبط شد (+) دستگاه مذکور شامل یک گیرنده هوایی و فرستنده محافظت شده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: دادگاه نظامی لبنان جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!

نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها طی ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ غزه می‌گذرد بر همگان آشکار شده است. بررسی‌های انجام شده از سوی مقامات فلسطینی از کشف چندین گور دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های ناصر و الشفا که ارتش اسراییل اقدام به انجام عملیات در آنجا کرده بود حکایت دارد، موضوعی که با تحقیقات بیشتر ابعاد آن در حال گسترش است. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه کار اسراییل نبوده است. 

در این بیانیه آمده است: ما فلسطینی‌های کشته شده طی عملیات خود را در گور‌های جمعی دفن نکردیم. این گور‌های جمعی به دست ارتش حفر نشده بود. گرچه ما در راستای تجسس برای یافتن اسرای خود، برخی از این گور‌های جمعی را نبش قبر کرده ولی اجساد را پس از بررسی بازگرداندیم. 

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد: آزمایشات به صورت بسیار دقیق و محدود در مناطقی که سازمان‌های اطلاعاتی از احتمال وجود اسرا خبر داده بودند، انجام شد. این آزمایشات با احترام به حفظ حرمت متوفی انجام شد. 

با این حال، مقامات مستقل بین المللی می‌گویند رژیم صهیونیستی به طور مستقیم مسئول حفاظت از جان غیرنظامیان در این جنگ است و شواهد نشان می‌دهد این رژیم نقشی غیرقابل انکار در نسل کشی فلسطینیان دارد. 

براساس تحقیقات صورت گرفته، تاکنون در گور جمعی کشف شده در بیمارستان ناصر که ارتش رژیم صهیونیستی در ماه فوریه اقدام به محاصره و انجام عملیات نظامی در آن کرده بود، ۳۱۰ جسد یافت شده اند. در گور جمعی کشف شده در بیمارستان الشفا نیز پیکر ۳۰ فلسطینی کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!