Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:40:16 GMT

انتخاب رئیس شورای شهر آبادان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۷۵۱

انتخاب رئیس شورای شهر آبادان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ از ۷ نفر شرکت کننده در جلسه هیات رییسه شورای شهر آبادان عبدالله کعبی با کسب ۴ رای بعنوان رییس شورای شهر انتخاب شد.

حمید کوراوند هم با ۴ رای حاضران نایب رییس شد.

همچنین حسن کمری و آرش بهفر با ۷ رای به ترتیب بعنوان دبیر و خزانه دار شورای اسلامی شهر آبادان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضا برای انتخاب رییس و نایب رییس شورا، با توجه به تساوی آرا، بر اساس ماده ۲۰ قانون شورا‌های اسلامی شهر و روستا مدرک تحصیلی را ملاک انتخاب قرار دادند.

عبدالله کعبی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حسابداری است.

انتهای پیام/ د

انتخاب هیات رییسه شورای شهر آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهارستان، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن