Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نشست روش‌شناسی مطالعات تطبیقی ادیان، دوشنبه 23 مهرماه و از ساعت 9:15 تا 12 واقع در سعادت‌آباد، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، طبقه سوم، سالن شهید مطهری برگزار می‌شود.
در این نشست اعظم پویازاده با موضوع دین‌پژوهی، دانشی درجه دوم؛ محمدکاظم شاکر با موضوع روش‌های مطالعات ادبی در کتب مقدس؛ محمدحسین بیات با عنوان روش شناخت آیین زرتشت از منظر قرآن و روایات؛ فروغ پارسا در زمینه روش‌شناسی و منابع الهیات تطبیقی و عباس اشرفی با عنوان فرآیند پژوهش تطبیقی در حوزه قرآن و عهدین به ایراد سخن می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اندیشه نشست علامه طباطبایی ادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «نسل تیک تاکی و خیزش دانشگاه های ایالات متحده» فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

این نشست با محور بررسی ابعاد ارتباطی و رسانه ای اعتراضات دانشگاه های ایالات متحده علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و با حضور یوسف خجیر عضو هیات علمی دانشگاه سوره، حمیدرضا غلامزاده کارشناس مسائل آمریکا و بین الملل برگزار می شود.

برنامه مورد اشاره با دبیری داوود طالقانی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۴ توسط پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می شود.

کد خبر 6096289 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود