Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دکتر حسین ریاحی مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی کاشان توسط دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور به دلیل مدیریت مناسب و عملکرد مطلوب در حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت در اتوبان کاشان،نطنز در این مراسم که به مناسبت چهل و سومین سال تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی کشور در مرکز همایش های رازی دانشگاه ایران در تهران برگزار شد تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد بابایی گفت: همچنین ۱۰نفر از پرسنل عملیاتی فوریتهای پزشکی کاشان در کنار پرسنل اورژانس سراسر کشور حضور یافتند و مورد تقدیر قرارگرفتند.

وی افزود: در این مراسم از طرح لوگوی سازمان اورژانس کشور ، کتاب تریاژ تلفنی و نرم افزار MCMC با حضور معاون درمان وزارت بهداشت رونمایی شد.

به گفته وی، دکتر کولیوند در این مراسم برای افزایش حقوق پرسنل شرکتی اورژانس، پیگیری اجرای قانون بهره وری و کاهش ساعت کاری و پرداخت کارانه ها با دستورالعمل جدید براساس نظر موافق معاونت درمان وزارت بهداشت، قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی

دکتر سید ابراهیم رئیسی که برای سفر ۲ روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و دکتر رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

دکتر رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت دکتر رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد 
  • کاهش سرعت نزولی نرخ باروری و جمعیت در کشور/ اجرای دو برنامه پیشگیری از ناباروری در کنار درمان‌های تخصصی