Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمانی استقلالی ها که از ناحیه شصت پا دچار آسیب دیدگی شده بود از امروز تمرینات خود را با این تیم آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، نویمایر که پیش از دیدار برگشت استقلالی ها برابر السد قطر از ناحیه انگشت شصت پا دچار مصدومیت شده بود از امروز تمرینات تیمی خود را در کنار سایر بازیکنان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک آلمانی که گویا به طور کامل از کمند مصدومیت رهایی یافته با ادامه تمرینات تیمی در صورت صلاحدید شفر شاید در دیدار این هفته استقلالی ها برابر پرسپولیس نیز به میدان برود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال قدس آنلاین مصدومیت نیومایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت