Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران پر بازده ‌ترین صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری مختلط، در سهام، قابل معامله در بورس و بادرآمد ثابت را برای شهریور ماه و ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۷ اعلام کرد. در گروه صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری مختلط، صندوق‌ های «ارمغان یکم ملل»، «آسمان خاورمیانه»، «آرمان‌شهر»، «نیکوکاری ایتام برکت» و «مشترک پارس» بیشترین بازدهی ۶ ماهه سال جاری را نصیب خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه صندوقی همچنین برای شهریورماه امسال، بیشترین بازدهی را برای صندوق‌های «گنجینه مهر»، «پارس»، «ارمغان یکم ملل»، «آسمان خاورمیانه» و «نیکی گستران» ثبت کرد.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام

گروه صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری در سهام نیز شاهد ثبت بیشترین بازدهی برای صندوق‌ های «مشترک دماسنج»، «یکم اکسیر فارابی»، «آوای ثروت کیان»، «مشترک کاریزما» و «مشترک کارگزاری بانک ملی ایران» طی ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۷ بود.

بالاترین بازدهی صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری در سهام در شهریور ماه سال جاری نیز برای صندوق‌ های «بانک اقتصاد نوین»، «ارزش کاوان آینده»، «ذوب آهن نوویرا»، «سهام بزرگ کاردان» و «مشترک بانک مسکن» ثبت شد.

نام صندوق های سرمایه گذاریارزش خالص هر واحد سرمایه گذاری (NAV)(ریال)بازدهی ماه(%)بازدهی ۳ ماهه(%)بازدهی ۶ ماهه(%)بازدهی سال(%)مشترک دماسنج۲,۱۱۳,۴۳۹۴۲.۹۰۵۹.۱۳۱۲۷.۸۰۱۳۰.۱۳یکم اکسیر فارابی۱۶,۱۰۲,۲۰۲۲۷.۲۵۵۵.۶۰۱۰۱.۲۸۱۲۵.۵۳مشترک کاریزما۶,۵۱۸,۹۴۸۲۳.۸۷۵۴.۵۸۹۷.۸۴۱۱۰.۷۲آوای ثروت کیان۳,۵۰۴,۷۶۸۳۱.۹۰۶۰.۸۷۹۷.۴۹۱۸۲.۹۶مشترک کارگزاری بانک ملی ایران۴۲,۵۰۶,۸۹۷۲۶.۲۰۵۲.۲۸۹۵.۶۴۱۴۱.۴۸صندوق سرمایه‌گذاری مشترک نوید انصار۲,۶۲۷,۵۳۳۳۲.۱۶۶۴.۰۸۹۳.۶۲۱۳۵.۶۵مشترک توسعه ملی۲,۴۰۵,۹۰۹۳۲.۱۸۶۲.۴۳۸۹.۵۶۱۲۸.۹۶ارزش کاوان آینده۱۰,۶۷۲,۹۷۸۴۲.۷۹۷۳.۲۹۸۹.۱۸۱۰۶.۰۹صندوق سرمایه‌گذاری مشترک گنجینه ارمغان الماس۲,۲۴۸,۰۲۲۱۲.۸۰۴۴.۶۶۸۶.۸۷۱۰۴.۷۹صندوق سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون۵,۸۹۳,۳۰۱۲۵.۲۲۵۴.۷۰۸۵.۹۷۱۱۷.۱۸سهم آشنا۱,۸۹۲,۱۸۲۲۳.۸۳۵۰.۹۸۸۴.۶۱۱۰۲.۲۷مشترک بانک خاورمیانه۲,۰۶۶,۶۶۲۳۷.۷۳۴۰.۲۹۸۴.۰۰۸۶.۱۹مشترک خوارزمی۷,۱۹۰,۲۰۵۲۰.۶۴۴۴.۳۵۸۳.۹۶۱۲۶.۲۴صندوق سرمایه‌گذاری مشترک مبین سرمایه۳,۳۸۶,۱۱۶۲۲.۷۹۴۶.۸۶۸۳.۶۹۱۱۰.۸۱مشترک تدبیرگران فردا۹,۳۱۷,۹۴۷۱۶.۳۸۴۱.۲۶۸۳.۶۴۱۰۱.۱۳ذوب آهن نوویرا۲,۳۰۲,۰۳۶۴۵.۵۴۵۹.۲۴۸۲.۳۶۱۰۷.۱۴مشترک آگاه۴۱,۶۹۹,۴۸۶۲۲.۵۸۴۷.۵۷۸۱.۶۱۱۱۳.۴۷گروه صندوق‌های قابل معامله در بورس

صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری قابل معامله در بورس، در دو گروه صندوق ‌های کالایی و غیر کالایی (در سهام، مختلط و با درآمد ثابت) تقسیم می ‌شود؛ صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری «سپهر کاریزما»، «آتیه درخشان مس»، «هستی بخش آگاه»، «تجارت شاخصی کاردان» و «توسعه اندوخته آینده»، صندوق‌ های قابل معامله غیر کالایی هستند که به ترتیب بیشترین بازدهی را برای دوره ۶ ماهه سال جاری نصیب خود کردند.

بیشترین بازدهی گروه صندوق‌ های قابل معامله در بورس/غیرکالایی در شهریور ماه به صندوق‌ های «تجارت شاخصی کاردان»، «امین تدبیران فردا»، «آسمان آرمانی سهام»، «سپهر کاریزما» و «توسعه اندوخته آینده» اختصاص یافت.

صندوق‌های قابل معامله در بورس کالایی که همگی به طلا اختصاص یافته است، نیز شاهد بازدهی جذابی طی ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۷ بوده‌اند. صندوق «پشتوانه طلای لوتوس»، «سکه طلای کیان» و «زرافشان امید ایرانیان» در این ۶ ماهه به ترتیب بیشترین بازدهی را داشته‌اند. ناگفته نماند که در شهریورماه، صندوق در اوراق بهادار مبتنی بر سکه طلای کیان رتبه اول را در کسب بازدهی داشته است.

صندوق سهامی قابل معامله «افق ملت»، با مدیریت تأمین سرمایه بانک ملت که فعالیت خود را از ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز کرده، بازده ۶۶.۵ درصدی را طی چهار ماه اخیر کسب کرده است و صندوق قابل معامله مبتنی بر طلای عیار، با مدیریت سبدگردان انتخاب مفید که فعالیت خود را از تاریخ ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز کرده، بازده ۳۰.۰۸ درصدی به دست آورده است. این دو صندوق باتوجه به اینکه در تمامی دوره ۶ ماهه سال جاری فعالیت نداشته‌اند، از این رو، در رتبه ‌بندی ‌های ۶ ماهه آورده نشده ‌اند.

صندوق‌ های با درآمد ثابت

گروه صندوقی با درآمد ثابت طی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نیز شاهد بیشترین بازدهی برای صندوق ‌های «نیکوکاری درمان زنجیره امید»، «ارمغان ایرانیان»، «کوثر یکم»، «فرار اندیش نوین» و «بانک گردشگری» بود.

صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری «نیکوکاری دانشگاه الزهرا»، «نیکوکاری درمان زنجیره امید»، «ارمغان ایرانیان»، «نهال سرمایه ایرانیان» و «کوثر یکم» نیز بیشتر بازدهی صندوق ‌های با درآمد ثابت شهریور ماه ۱۳۹۷ را کسب کردند.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار مهم بورس بهترین بازار سرمایه گذاری پربازده ترین صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری پرسود سود صندوق های سرمایه گذاری وضعیت صندوق های سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در نظر دارد، صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان را به منظور تحقق شعار سال تشکیل دهد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: دو مجتمع سرمایه گذاری با کاربری مسکونی – تجاری سال ۱۴۰۲ تکمیل شد که یکی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و یکی دیگر در بلوار غدیر است.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۳ نیز دو مجتمع یکی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و یکی در بلوار امام رضا (ع) در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امید است که سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با توجه به شعار سال که رهبر انقلاب انتخاب کردند بتواند در تولید مسکن مشارکت داشته باشد.

رمضانی تصریح کرد سازمان در بلوار امام رضا (ع) و در یک مجموعه ۲۰۰ واحدی شراکت دارد و مجتمع‌هایی که در بلوار پیامبر اعظم (ص) است هرکدام ۱۰۰ واحد را شامل می‌شوند.

وی گفت: ۶ بلوک دیگر در مجموعه ۴۸ هکتاری پردیسان وجود دارد که برای سال ۱۴۰۳ جذب سرمایه گذار انجام می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم عنوان کرد: در سایت ۴۸ هکتاری بر اساس نقشه‌ها و ابعاد، هرکدام از زمین‌ها حداقل ۷۰ یا ۸۰ واحد محصول خواهند داشت و نیاز پردیسان برای واحدهای تجاری را تأمین می‌کند.

رمضانی تاکید کرد: سال گذشته یک بلوک در بلوار پیامبر اعظم (ص) به مجموعه‌های فرهنگی در قالب موزه دین و زندگی تحویل داده شد و این مجموعه هم اکنون در حال گرفتن پروانه و تأیید نقشه‌هایش است.

وی گفت: در خصوص مجموعه‌های ورزشی، مجموعه‌ای مختص بانوان آماده شده تا بتوان در بوستان نجمه آن را به بهره برداری رساند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم تصمیم دارد یک صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان ایجاد کند اظهار کرد: هدف این است که مردم بتوانند در پروژه‌های شهری مانند ساخت بدنه خیابان جعفر طیار (ع) مشارکت کنند.

رمضانی اضافه کرد کرد: این اقدام یک مسیر جدید در مدیریت شهری برای استفاده از سرمایه‌های مردم و ایجاد زمینه مشارکت اقتصادی برای شهروندان است.

وی ادامه داد: این صندوق‌ها بر اساس قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها ایجاد می‌شود و می‌تواند جذب سرمایه از اشخاص حقیقی و حقوقی داشته باشد.

کد خبر 750858

دیگر خبرها

  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی