Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:37:39 GMT

نمایشگاه مصالح ساختمانی یزد آغاز به کارکرد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۰۹۸۸

نمایشگاه مصالح ساختمانی یزد آغاز به کارکرد

یزد - ایرنا - هفدهمین دوره نمایشگاه مصالح ساختمانی و پانزدهمین نمایشگاه تأسیسات و لوازم گرمایشی و سرمایشی استان یزد آغاز به کارکرد.

مدیر برگزاری هفدهمین نمایشگاه مصالح ساختمانی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه که از عصر امروز (سه‌شنبه) افتتاح شد 62 شرکت تولید عرضه مصالح ساختمانی و تأسیسات و لوازم گرمایشی و سرمایشی شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید رضا میر جلیلی افزود: از این تعداد شرکت ، 52 مورد مصالح ساختمانی و 12 شرکت تأسیسات و لوازم گرمایشی و سرمایشی است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه یادشده تا ششم مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد دایر است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند
1968/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه مصالح ساختماني يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد در سال ۱۴۰۲ به سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ میلیون تن از این عدد مربوط به حمل مصالح معدنی و ساختمانی است.

وی افزود: آمار فوق نشان می‌دهد که قریب به ۴۰ درصد از کالای حمل شده از مبدأ استان، مربوط به مصالح معدنی است که طبیعتاً این موضوع نشان از حساسیت و اهمیت کنترل مصالح معدنی در استان دارد.

رستگاری خاطرنشان کرد: بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که تناژ بالایی از مصالح معدنی در استان، خارج از ضوابط قانونی در حال حمل است که این موضوع ضمن تضییع حقوق دولتی، کاهش ایمنی تردد در شبکه جاده‌ای و تخریب شدید رویه راه‌ها را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای، حفظ زیرساخت‌ها و برقراری عدالت، ضروری است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را با مجموعه راهداری و پلیس‌راه جهت کنترل حمل محمولات معدنی در استان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد