Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – شبکه تلويزيوني سي ان ان به دنبال حمله ترامپ به اوپک در مجمع عمومي سازمان ملل که گفت اعضاي اوپک ديگر کشورهاي جهان را غارت مي کنند، گزارش داد: اوپک به فشارهاي ترامپ توجه نمي کند و توليد خود را افزايش نخواهد داد.

به گزارش ايرنا، `جان دفتريوس` خبرنگار بخش انرژي سي ان ان از لندن سه شنبه با توجه به سخنان ترامپ در هفتاد و سومين نشست مجمع عمومي سازمان ملل در تحليلي گفت: برخلاف آنچه ترامپ درنطق خود خواستار افزايش توليد نفت اوپک براي کاهش قيمت ها شد، اما عربستان سعودي گفته است برخلاف فشار ترامپ شاهد تقاضاي بيشتر در بازارها براي بالابردن توليد نفت نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: درحالي که بهاي نفت خام برنت براي هربشکه به 81 دلار و 85 سنت رسيده است تحليلگران بازارهاي نفتي مي گويند انتظار مي رود بهاي نفت تا بشکه اي صد دلار افزايش يابد.
به گزارش ايرنا، دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا روز سه شنبه در بخشي از سخنراني خود در سازمان ملل به اوپک و کشورهاي عضو آن حمله برد و گفت: اعضاي اوپک مابقي جهان را غارت مي کنند و اين خوب نيست.
وي افزود: آمريکا به خاطر هيچ از برخي کشورهاي عضو اوپک حمايت مي کند و آنها از ما با فروش قيمت بالاي نفت، سود مي جويند، اين خوب نيست و از آنها مي خواهيم تا افزايش قيمت ها را متوقف کنند.
اروپام **1302*شبس*1613*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد

 منیری  با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای تولید می‌شود گفت: با توجه به ارزش غذایی خوبی که در این محصول وجود دارد و همچنین ظرفیت مناسب قارچ برای جایگزین شدن گوشت به عنوان یک پروتئین تولید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تولید قارچ کسب‌وکاری است که از بهره‌وری بالایی برخوردار است اضافه کرد: براساس آمار‌های موجود برای تولید یک کیلوگرم قارچ به کمتر از ۲۰ لیتر آب نیاز است و با توجه به اینکه تولید قارچ خوراکی در فضای بسته و مدیریت‌پذیر انجام می‌شود باعث افزایش تولید در واحد سطح، اشتغالزایی بالا، تولید در تمام فصول سال و گردش سرمایه با توجیه اقتصادی قابل قبول می شود.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۴ واحد تولید قارچ دکمه‌ای صنعتی و بیش از ۳۰ واحد تولید خانگی فعال وجود دارد افزود: شهرستان بستان آباد به دلیل آب و هوای خاص خود و نزدیکی به مرکز استان و شهرستان‌های همجوار از لحاظ بازار مصرف مناسب تولید قارچ است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • چاپ بنر
  • پیام رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیسی