Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این کشور با شعار «رویاهایی که حمل می‌شود» به عنوان میهمان ویژه مهمترین رویداد جهانی کتاب در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

بنا بر اعلام مدیران نمایشگاه کتاب فرانکفورت، ادبیات غنی نروژ و پیوند آن باطبیعت بکر و قابل توجه آن در کنار تلاش این کشور برای ترویج گفتمان‌های فکری مختلف در جامعه علت انتخاب این کشور به عنوان میهمان ویژه در این رویداد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به همین مناسبت وزیر فرهنگ نروژ در نشستی خبری که یک روز پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال جاری برگزار خواهد شد به معرفی برنامه‌های این کشور برای این رویداد خواهد پرداخت.

در سال جاری نیز کشور گرجستان به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت در این رویداد حضور خواهد داشت.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شفق قطبی رویایی در آسمان نروژ (فیلم) عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم) بلندترین صخره جهان که از عصر یخبندان به جا مانده است (فیلم)

دیگر خبرها

  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی