Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبي گفت: اقداماتي که از سوي دستگاه هاي نظارتي به ويژه تعزيرات حکومتي در زمينه مبارزه با متخلفان اقتصادي انجام مي شود، بايد به نحو مطلوب و مناسب براي مردم اطلاع رساني شود.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي مشيرالحق عابدي در نشست کميسيون تنظيم بازار استان، جلب اعتماد مردم را مهمترين اصل دانست و افزود: يکي از مهمترين مواردي که موجب تقويت اعتماد عمومي خواهد شد، اطلاع رساني صحيح و به هنگام اقداماتي است که در حوزه هاي نظارتي و برخورد با محتکران در حوزه هاي اقتصادي به انجام مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه مردم بايد از تمامي اقدامات مسئولان در حوزه هاي اقتصادي مطلع شوند گفت: حساسيتي که امروز بين مسئولان و متوليان امر در برخورد با متخلفان و نيز تلاش براي ايجاد آرامش در بازار وجود دارد بايد از طريق رسانه ها بخصوص رسانه ملي به اطلاع مردم برسد.
معاون استاندار خراسان جنوبي با اشاره به اينکه جلسات کميسيون تنظيم بازار بايد کاربردي و اجرايي باشد تصريح کرد: در حال حاضر همکاري بسيار خوبي بين مسئولان دستگاه هاي تخصصي در حوزه اقتصادي و نيز دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي بخصوص تعزيرات حکومتي وجود دارد که بايد از اين ظرفيت براي تنظيم بازار و تامين کالاي اساسي مردم، بهره گرفت.
وي اظهار داشت: مسئولان ذيربط تلاش کنند تا سهميه استان در خصوص لاستيک موردنياز خودروهاي سنگين را جذب کنند.
عابدي به توزيع اقلام کالاي اساسي در مراکز توزيع در روزبازارهاي استان اشاره کرد و گفت: ممکن است برخي افراد از اين امر بي اطلاع باشند؛ از اين رو اداره کل صنعت، معدن و تجارت با همکاري دستگاه هاي ذيربط بايد علاوه بر اطلاع رساني مناسب اين مراکز، زمينه خريد مردم را در آنها فراهم کنند.
وي افزود: در حال حاضر ذخيره سازي لازم در انبارها صورت گرفته و مردم نبايد به هيچ وجه نگران تامين کالاي اساسي موردنياز خود باشند.
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ادامه فعالیت میز خدمت در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با تقدیر از حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این مأموریت موفقیت‌آمیز و اقدام مقتدرانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، کام ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرد و پاسخ کوبنده با همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: این مأموریت ارزشمند نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران اسلامی بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیرند و این حمله در پاسخ به ظلم و تجاوزگری بود که رژیم صهیونیستی هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم غزه صورت می‌گرفت و از طرفی جسارت رژیم جعلی اسرائیل به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ کوبنده داده می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه کمیته‌های زیر مجموعه شورای اطلاع‌رسانی باید پویا و فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، تجهیز و توسعه روابط عمومی‌ها و حمایت از اصحاب رسانه یکی از راهبردها در شورای اطلاع‌رسانی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند و طبق سال گذشته یکشنبه و سه‌شنبه‌های پاسخگویی به‌صورت منظم دنبال شود.

پورات با اشاره به اینکه ایجاد میز خدمت در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت گفت: یکی از کارهایی که با درایت استاندار بوشهر دنبال شده، راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و نشست‌های مردمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مردم در بخش‌ها و دهستان‌های استان بوده است تا به مهم‌ترین شعار دولت یعنی مردم‌گرایی عمل کرده باشیم و مردم، مسئولان را در دسترس خود بدانند.

وی اظهار کرد: امسال عملکرد مدیران در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی توسط شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر ارزیابی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد گوناگون با استفاده از ابزارهای هنر و رسانه توسط دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و اطلاع‌رسانی باید هنرمندانه باشد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند