Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر 12 ساله در خانه تنها بود که کشته شد.

رسیدگی به این پرونده از ساعت 9:50 یکشنبه 25 شهریور با اعلام خبر مرگ مرموز دختر 12 ساله‌ای در بیمارستان بهارلو به بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم Crime آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته آثار کبودی روی گردن دختر نوجوان حکایت از وقوع یک قتل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارآگاهان در نخستین گام به تحقیق از پدر سارا پرداختند. وی گفت: من در انبار راه‌آهن کار می‌کنم و کارگر شب کار هستم. صبح همسرم برای ثبت‌نام دخترم در مدرسه از خانه خارج شده بود. هر چه زنگ زدم دخترم که تنها در خانه بود در را باز نکرد. برای همین از همسایه‌ها کمک گرفتم و وارد خانه شدم. به محض ورود به خانه با جسد دخترم داخل پذیرایی مواجه شدم. با این حال او را به بیمارستان منتقل کردیم و آنجا هم مرگ دخترم را تأیید کردند. زمانی که من و همسرم در خانه نبودیم کسی وارد شده و دخترم را به قتل رسانده است.
درحالی که پدر این دختر مدعی بود از حادثه Incident تلخی که برای دخترش رخ داده بی‌خبر است به دستور بازپرس دشتبان مرد جوان بازداشت شد. در تحقیقات میدانی یکی از همسایه‌ها به کارآگاهان جنایی گفت: دقایقی قبل از آنکه پدر سارا زنگ خانه را بزند و از ما کمک بخواهد من مقابل خانه دست مردی را دیدم که لباس مشکی به تن داشت. به غیر از آن خودروی پدر سارا را نیز دیدم که مقابل در پارک شده بود.کارآگاهان در بازرسی از خانه هیچ آثاری از ورود فردی غریبه را ندیدند از سویی دیگر سرقتی نیز از خانه رخ نداده بود و تمام اینها حکایت از آن داشت که جنایت Crime خانوادگی است. بدین ترتیب از پدر و مادر سارا به‌عنوان تنها مظنونان این جنایت تحقیق شد. از آنجایی که سارا بیماری راشیتیسم داشت و مادرش نیز بارها نزد همسایه‌ها اعلام کرده بود که از وضعیت دخترش خسته شده است و درمان او بی‌فایده است احتمال داشت که وی نیز در این جنایت دست داشته باشد.
تحقیقات در رابطه با این دو مظنون ادامه داشت تا اینکه صبح روز گذشته مرد جوان پس از 7 روز به قتل دخترش اعتراف کرد.
پدر سارا گفت: ساعت 8:30 دقیقه روز حادثه به خانه آمدم. زنگ در را به صدا درآوردم و سارا در را برایم باز کرد. شب کار بودم و حوصله نداشتم. اما سارا به محض ورود شروع به جر و بحث با من کرد. سارا از مدتها قبل به من گفته بود برایش رایانه دستی بخرم اما به او گفتم که هزینه خرید آن را ندارم. دخترم دست بردار نبود، اعصابم از دستش خرد شد، هر چه پول داشتم خرج بیماری‌اش کرده بودم و خوب نشده بود. الان هم متوجه نبود که پول ندارم تا برای او رایانه بخرم، جر و بحث ما بالا گرفت و درنهایت از شدت عصبانیت جعبه دستمال کاغذی را دوبار محکم به سرش کوبیدم. بعد هم با ملحفه‌ای که گوشه پذیرایی بود او را خفه کردم. 20 دقیقه‌ای این ماجرا طول کشیده بود، بعد از مرگ سارا تازه متوجه شدم چکار کرده‌ام. ترسیده بودم، فوراً از خانه خارج شدم و به سراغ همسایه‌ها رفتم و به دروغ به آنها گفتم کلید ندارم و دخترم در را باز نمی‌کند. با این کار می‌خواستم صحنه‌سازی کنم و مسیر تحقیقات را تغییر دهم.
با اعتراف مرد جوان به قتل دختر 12 ساله‌اش، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت موقت او را صادر کرد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی پایتخت قرار داده شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترامپ علاقه اش به حسن روحانی را به زبان آورد !

راز کلبه وحشت انزلی چیست؟! / ماجرای 4 دانشجو چه بود؟+ عکس

این زن را بشناسید! / او چه کرده است؟! +تصاویر

ماجرای حمله تروریستی در آبادان چه بود؟ + تصاویر

لحظه دستگیری عاملان دخالت در حادثه تروریستی اهواز + فیلم

مرگ مرد فومنی پیش از شنیدن صدای مهیب از آسمان

معتادان شهرک وحیدیه تهران را به هم ریختند! + فیلم

جزئیات جدید از قتل مربی بدنسازی گچساران + عکس

ماجرای اعدام مفسدین اقتصادی در میدان آزادی تهران

جزئیات جدید از زندگی تروریست های اهواز + عکس در لباس بسیج و سپاه

آخرین خبر از عضو پرحاشیه رسوایی اخلاقی شورای شهر بابل ! + عکس

پارک آبی متروکه تهران چه راز شومی دارد؟ / دیگر هیچ کس به این پارک نمی رود + عکس

اتفاقات وحشتناکی که پس از مرگ برای جسد رخ می دهد

حضور یک نوزاد برای اولین بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ! + عکس

حمله موشکی به قایق تفریحی بن سلمان + عکس

مردی امروز صبح در تقاطع نیایش ولیعصر خود را دار زد + عکس

خوردن گوشت 30 انسان توسط زن 42 ساله + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز قتل Murder جرم Crime حادثه Incident جنایی جنایت Crime قتل دختر پلیس Police اخبار حوادث پول بیمار دختر خرید دست پدر عکس اهواز فیلم حادثه تروریستی اهواز حادثه تروریستی دختر حمله تروریستی اهواز شهید قتل زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!

زن جوانی که به قتل شوهرش اعتراف کرده، انگیزه خود را از این قتل آزار دختر ۷ ساله‌اش توسط شوهر خود اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ۸ آبان سال ۱۴۰۱ مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد ۴۳ ساله با ضربه‌های جسم سخت به سرش جان باخته است.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: من و همسرم با پسر ۱۰ ساله و دختر ۷ ساله‌مان از حدود ۶ ماه قبل در این دامداری مشغول به کار شدیم و در اتاق کناری دامداری زندگی می‌کنیم. ما شب‌ها شیر گاوها را می‌دوشیدیم و صبح به مغازه صاحب دامداری می‌بردیم تا اینکه چند روز قبل صاحب دامداری با همسرم تماس گرفت و گفت شیرهای دوشیده شده را شب به مغازه‌ام بیاور. از آنجا که مسیر زیاد بود همسرم مخالفت کرد و گفت صبح شیرها را به دستت می‌رسانم. این موضوع باعث درگیری بین آنها شد.

وی درباره ماجرای قتل نیز گفت: نیمه‌های شب احساس کردم کسی وارد خانه‌مان شد و وقتی چشمم را باز کردم دیدم مردی تنومند بالای سر شوهرم ایستاده و با میله آهنی چند ضربه به سرش زد و بعد هم به سرعت فرار کرد. من فکر می‌کنم او از طرف صاحب دامداری اجیر شده بود.

در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران شناسایی عامل قتل را در دستور کارشان قرار دادند. مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیق از همسایه پی بردند که همسر مقتول واقعیت را نگفته است. بنابراین او را دوباره تحت بازجویی قرار دادند که وی این بار به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم در تشریح ماجرا گفت: روز قبل از حادثه داخل حیاط بودم اما وقتی وارد اتاق شدم صحنه عجیبی دیدم. احساس کردم شوهرم قصد داشته دخترم را آزار دهد. از شدت عصبانیت با مشت ضربه‌ای به صورتش زدم و او هم چند ضربه‌ای به صورتم زد که گیج شدم. چند ساعت بعد وقتی او خوابید با میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و ۲ ساعت بعد هم با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات مأموران به سراغ پسر ۱۰ ساله این زوج رفتند. او به مأموران گفت: پدر و مادرم ابتدا سر بردن شیر به مغازه با هم درگیر شدند. مادرم اصرار داشت پدرم حرف او را گوش کند، اما پدرم می‌خواست شیر را صبح به مغازه ببرد. بعد از این درگیری متوجه شدم پدرم قصد داشته خواهرم را آزار دهد. به همین خاطر مادرم با او درگیر شد و با میله آهنی به سرش کوبید و من شاهد ماجرا بودم.

به این ترتیب، با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به‌زودی محاکمه شود. این در حالی است که پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای دم برای عروسشان درخواست قصاص کرده‌اند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد