Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@15:23:03 GMT

نمایشگر آیفون جدید بهترین در جهان شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۱۷۱۷

نمایشگر آیفون جدید بهترین در جهان شد

بر اساس آزمایش های دیسپلی میت (DisplayMate) آیفون XS Max بهترین نمایشگر بین تمامی گوشی های هوشمند را دارد.

Display Mate از سال 1991 به توسعه نرم افزارهای مورد نیاز برای سنجش نمایشگرها می پردازد و معمولاً گوشی های هوشمند پرفروش و محبوب بازار را هم مورد بررسی قرار می دهد.

آیفون XS Max با بهترین نمایشگر

آیفون XS Max در مقایسه با نسل قبلی یعنی آیفون 10چندین بهبود را تجربه کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی هوشمند جدید اپل از حداکثر میزان روشنایی لحظه ای بالاتری بهره می برد و در عین حال دقت رنگ آن هم بهبود یافته است. بر اساس بررسی های دیسپلی میت گوشی مورد بحث توانسته چندین رکورد را در زمینه نمایشگر گوشی های هوشمند به نام خود ثبت کند.

یکی از این رکوردها روشنایی لحظه ای 660 نیتی نمایشگر برای گاموت رنگی DCI-P3 و نیز sRGB بوده است. به طور ساده باید گفت که این حد روشنایی موجب می شود میزان قابل مشاهده بودن نمایشگر در نور محیطی شدید بهبود یابد. این عدد برای آیفون 10 برابر 634 نیت بود.

دیسپلی میت میزان بازتاب نور برای نمایشگر آیفون XS Max را 4.7 درصد اندازه گیری کرده که نزدیک به پایین ترین میزانی است که تا کنون برای یک گوشی هوشمند ثبت شده است. در نتیجه این میزان بازتاب و روشنایی نمایشگر، آیفون XS Max یکی از بالاترین کنتراست ها را در بین موارد آزمایش شده توسط دیسپلی میت در محیط های نوری روشن به نمایش گذاشته است.

آیفون جدید با نمایشگری هوشمند

در نهایت دیسپلی میت برای این گوشی عنوان «نمایشگر گوشی هوشمند بالا رده بسیار چشمگیر» را به کار برده و جایزه بهترین نمایشگر گوشی هوشمند و با رده +A را به این گوشی هوشمند اعطا کرده است.

باید اشاره کرد که دیگر گوشی پرچمدار جدید اپل، آیفون XS نیز از نمایشگر با فناوری مشابه با مدل XS Max بهره می برد./ دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟

به گزارش خبرآنلاین، سی‌سی وی، مدیرعامل TSMC، در گزارش درآمدزایی اخیر شرکتش گفت: «اگر مشتری درخواست تولید در منطقه‌ی جغرافیایی خاصی را داشته باشد، باید بخشی از هزینه‌های اضافی را تقبل کند. در شرایط کنونی جهان، هزینه‌ها برای همه از جمله TSMC، مشتریان و رقبای ما، بالاتر خواهد رفت.»

مذاکرات TSMC با مشتریانش درمورد افزایش قیمت از مدتی قبل آغاز شده است. آن‌طور که فایننشال‌تایمز اشاره می‌کند، تولید تراشه در خارج از تایوان (که بیش‌از ۹۰ درصد از پیشرفته‌ترین محصولات نیمه‌هادی جهان در آنجا ساخته می‌شوند) برای TSMC گران‌تر تمام می‌شود.

TSMC در ژاپن کارخانه‌هایی دارد و درحال ساخت چندین کارخانه‌ی جدید در آریزونای آمریکا است که اولین مورد آن‌ها در ماه جاری شروع به‌کار کرد. این شرکت همچنین درحال ساخت کارخانه‌ای در آلمان است.

دولت ایالات‌ متحده هفته‌ی گذشته موافقت کرد مبلغ ۶٫۶ میلیارد دلار به TSMC کمک مالی کند. در مقابل، TSMC متعهد شد سرمایه‌گذاری خود را در آمریکا از ۲۵ میلیارد دلار به ۶۵ میلیارد دلار افزایش دهد.

TSMC انتظار دارد هزینه‌های تولیدش در تایوان افزایش یابد که دلیل آن، افزایش شدید قیمت برق در کشور مذکور است. همچنین انتظار می‌رود زلزله‌ای که اوایل ماه رخ داد بر سودآوری این شرکت تأثیر منفی داشته باشد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896994

دیگر خبرها

  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد