Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان نوشت: شرکت پارس خودرو در اطلاعیه‌ای علت تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است را اعلام کرد.

در اطلاعیه شرکت پارس خودرو آمده است: همان گونه که مشتریان گرامی استحضار دارند با خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای (برجام) و اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور، شرکت رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت های خود در ایران، موجب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر ۹۰، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در شرکت پارس خودرو کاهش داشته باشد که این امر زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مذاکره با شرکت رنو پارس به عنوان نماینده شرکت رنو در ایران در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد.

شرکت پارس خودرو در ادامه اطلاعیه خود افزوده است: ضمن پوزش از تاخیر ایجاد شده به جهت شرایط تحمیلی بین المللی حاکم بر اقتصاد و تولید کشور، تحویل خودروهای تکمیل وجه شده مشتریان محترم در دست اقدام است و دعوتنامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) در روز شنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۷ صادر و برای مشتریان ارسال خواهد شد.

در اطلاعیه فوق آمده است: در آینده نزدیک جهت مشتریانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد، همچنین مشتریانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خود را دارند نیز می توانند با ارائه درخواست خود طی یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تاخیر دریافت کنند.

شرکت پارس خودرو در پایان تصریح کرده است: مشتریانی که خودرو آنها معوق شده است در هنگام تحویل خودرو جرائم تاخیر و سود مشارکت آنها بر اساس قراداد محاسبه و پرداخت می شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پارس خودرو تحریم رنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 847530 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد