Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی فوتبال کرواسی و تیم رئال مادرید بابت رسیدن به عنوان پرافتخار بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ جهان تبریک گفت. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، سرگئی لاوروف در دیدار با کولیندا گرابار کیتاروویچ، رئیس‌جمهور کرواسی در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بابت انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال جهان از سوی فیفا تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور کرواسی نیز پس از دریافت پیام تبریک وزیر امور خارجه روسیه خطاب به سرگئی لاوروف گفت: از شما بابت پیام تبریک‌تان قدردانی می‌کنم. شخصا شب گذشته به لوکا مودریچ پیامک فرستادم و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را تبریک گفتم. او صبح امروز به من پاسخ داد همه چیز خوب و بسیار خوشحال است.

سرگئی لاوروف سپس به رئیس‌جمهور کرواسی گفت: لوکا مودریچ در این فصل بسیار خوب بود.

لوکا مودریچ، ستاره و کاپیتان تیم ملی کرواسی  مرد سال فیفا نام گرفت. مودریچ در حالی به این عنوان رسید که دو رقیب قدرتمند یعنی رونالدو و مسی را در پیش داشت. مودریچ با رسیدن به این عنوان به سلطه این دو فوق ستاره از سال 2007 پایان داد.

 

انتهای پیام/

 

R7858/P1011199/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد

داوطلبان کنکور پیامک هشدار پیرامون تخلف در آزمون را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با ارسال پیامکی به داوطلبان کنکور اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار در آزمون سراسری تحلف محسوب و سبب محرومیت از شرکت در آزمون سراسری از یک تا ۱۰ سال می‌شود.

همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 747104

دیگر خبرها

  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور