Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نشست لابی ضدایرانی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد آفتاب‌‌نیوز : برایان هوک، دستیار ویژه وزیر خارجه آمریکا در امور ایران، عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، یوسف العتبیه، سفیر امارات در واشنگتن و همچنین سفیر بحرین در آمریکا، در این نشست ضدایرانی به اتهام‌زنی و گزافه گویی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست لابی ضدایرانی در نیویورک با حضور برایان هوک،الجیبر و سفیر امارات در آمریکا
برایان هوک در این نشست ضدایرانی ضمن تکرار یاوه‌گویی‌های مقامات واشنگتن علیه کشورمان، مدعی شد: سیاست کاهش تحریم‌ها علیه ایران موثر واقع نشده و آمریکا اکنون کارزاری برای فشار بر این کشور ایجاد کرده است. کاهش تحریم‌ها علیه ایران باعث وخیم‌تر شدن درگیری‌ها در یمن شد! ایران به دنبال درگیری‌ها می‌رود و آنها را وخیم‌تر می‌کند.
عادل الجبیر نیز در ادامه گزافه‌گویی‌ها و فرافکنی‌های مقامات سعودی، مدعی شد: ایران بدون تسلیحات هسته‌ای «خیلی خطرناک» است، ایران با تسلیحات هسته‌ای «غیرقابل توقف»! خطر در قدرت آنها نیست بلکه در رویکرد آنهاست. ایرانی ها سوریه را مسیری برای رسیدن به حزب الله می دانند. ایران به دنبال پاکسازی نژادی در سوریه است. هر بار دست تعامل [به سوی ایران] دراز کردیم، دستمان را رد کردند. دیگر بس است. اکنون باید در برابر اقدامات ایران واکنش نشان دهیم.
یوسف العتبیه نیز مدعی شد: ما پس از امضای برجام تغییری در رفتار ایران ندیده‌ایم. هرگونه بازنگری در سیاست خارجی ایران تنها به دلیل فشار خارجی خواهد بود؛ نه تنها ایالات متحده، بلکه اروپا، آسیا و همه.
سفیر بحرین در آمریکا نیز در این نشست ضدایرانی با طرح ادعاهایی بی‌اساس، گفت: مردم ایران برای اینکه بتوانند تغییری در حکومتداری کشورشان ایجاد کنند به حمایت همه نیاز دارند! این در حالی است که سرکوب گسترده فعالان و مخالفان سیاسی توسط رژیم آل خلیفه، همواره اعتراض گروه های حامی حقوق بشر را به دنبال داشته است.باشگاه خبرنگاران  کد خبر: ۵۴۷۶۵۷ تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نشست ضد ایرانی نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه جهت شرکت در چهل و ششمین نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری و با این اقدام مشارکت روسیه را تضعیف کرد.   به گزارش ایسنا، «دیمیتری پولیانسکی»، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل طی نشست این کمیته بیان کرد: «مجبوریم یک بار دیگر سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با این واقعیت شروع کنیم که طرف آمریکایی همچنان از میزبانی مقر سازمان ملل متحد سوء استفاده می‌کند.»   خبرگزاری تاس به نقل از معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نوشت: «بار دیگر، حضور روسیه در چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل به دلیل اقدام ایالات متحده درخصوص عدم صدور روادید، تضعیف شد.»   این دیپلمات روسی افزود: «مسکو امیدوار است که وضعیت کنونی به طور کلی اصلاح شود.»   پولیانسکی در قسمت دیگری از اظهاراتش با اشاره به «اقدامات تروریستی اوکراین» بیان کرد: «قتل عمدی و وحشیانه روزنامه‌نگاران روسی – که از طریق ابزارهای تروریستی انجام شده‌اند – به نمایشی افراطی درباره عدم تحمل سایر دیدگاه‌ها بدل شده است. در همین حال، کی‌یف رسما و علنا دخالت خود در این جنایات را مطرح می‌کند.»   وی تاکید کرد: «دست‌نشانده‌های غربی از قصد چشم خود را بر روی همه این جنایات کی‌یف می‌بندند.»   دیمیتری پولیانسکی در میان خبرنگاران روسی که «ترور» شده‌اند به «داریا دوگین» اشاره کرد؛ خبرنگار، مفسر سیاسی و دختر «الکساندر دوگین» متحد رئیس‌جمهور روسیه که در جریان بمب‌گذاری در خودروی شخصی‌اش کشته شد و مقامات روسیه گفتند که این حادثه توسط عاملان اوکراینی طراحی شد.   هم‌چنین چندین رسانه آمریکایی به نقل از منابعی ناشناس گزارش دادند که واشنگتن معتقد است مقامات اوکراینی در این «ترور» دست داشتند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است