Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  روز گذشته وینفرد شفر جلسه ای با حسین حسینی دروازه بان استقلال داشت. در این باره اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال توضیحاتی را ارائه داد؛ «هیچ مشکلی نبود که آ‌ن‌قدر دامن زده بودند. من بخشی از صحبت‌های شفر را برای حسین حسینی ترجمه کردم. حسینی بابت بازی‌نکردنش ناراحت بود و هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر پدرانه و بسیار باتجربه با او برخورد کرد. شفر طوری صحبت کرد که پس از آن، فضای تمرین تغییر کرد و حسینی هم با انگیزه به تمرینش ادامه داد.
شفر به حسینی گفت که من بهترین چیزها را برای تو می‌خواهم اما اگر از طرف من کمک نمی‌خواهی، بگو. بهتر است به حرفم گوش دهی.»
شایعه تهدید حسینی برای جدایی از استقلال را نامداری این گونه تکذیب کرد؛ «اصلاً چنین چیزی را نگفت. صحبت‌های حسینی را ابتدا مترجم برای دروازه‌بان‌مان ترجمه کرده بود و سپس من برای او ترجمه کردم. در زمانی که من ترجمه کردم نه حسینی حرف رفتن زد، نه شفر او را تهدید کرد. اتفاقاً شفر به‌حالت پدرانه حسینی را راهنمایی کرد. شفر به حسینی گفت که در ابتدای فصل مصدوم شدی و سه بازی را از دست دادی، پس از اینکه برگشتی، هیچ دلیلی برای عوض کردن دروازه‌بان نبود و از عملکردش (مهدی رحمتی) راضی بودم.»   *نکته: سوالی که پاسخ آن مستتر است این که مگر میان صحبت های شفر برای حسینی که توسط مترجم استقلال ترجمه شده با ترجمه اشکان نامداری تفاوتی وجود دارد؟ به این پرسش هم باید استقلالی ها جواب بدهند!  

منبع: وانا

کلیدواژه: حسین حسینی مهدی رحمتی اشکان نامداری وینفرد شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راسل کرو: 10 سال قبل در آستانه خرید باشگاه لیدز یونایتد بودم!

بازیگر سرشناس فیلم‌های گلادیاتور و ذهن زیبا از ماجرای نافرجام خرید باشگاه لیدز یونایتد صحبت کرده است.

طرفداری | راسل کرو، ستاره هالیوود و هنرپیشه فیلم به‌یادماندنی "گلادیاتور" از اینکه تنها یک تماس تلفنی با خرید باشگاه لیدز یونایتد فاصله داشته گفته است.

به گزارش GOAL، ستاره فیلم گلادیاتور، راسل کرو، "یک تماس تلفنی" با خرید لیدز قبل از ورود همکاران هالیوودی‌اش رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به سرمایه‌گذاری در رکسهام فاصله داشته است. راسل کرو که بومی ولینگتون نیوزیلند است، در مستندی فاش کرده که در آستانه خرید لیدز یونایتد بوده است. کرو از قبل مالک یک تیم راگبی لیگ در استرالیا (South Sydney Rabbitohs) بود و از الزامات مالکیت باشگاه‌های ورزشی به خوبی آگاه است.

می‌خواستم لیدز یونایتد را بخرم

راسل کرو که در مصاحبه‌ای با کریس مویلز در برنامه رادیویی "The Chris Moyles Show" صحبت می‌کرد، درباره خرید باشگاه لیدز گفت:

بله، من اخیراً سهم کمی در باشگاه (لیدز یونایتد) خریدم. هفت یا هشت سال پیش، شاید هم 10 سال قبل بود که گفتم که به نظرم این باشگاه باید عملکرد خیلی بهتری داشته باشد. به همین دلیل به طور جدی دنبال خرید آن بودم. دلیل اینکه زیاد در موردش صحبت نمی‌کنم این است که هر بار که در موردش حرف می‌زنم، برخی از هواداران لیدز می‌گویند که من دارم با صحبت از باشگاه فوتبال آنها به دنبال ساختن رزومه برای خودم هستم.

اما من فقط احساس می‌کردم که آنها به کمی تمرکز بیشتر نیاز دارند. نمی‌دانم که آیا می‌دانید یا نه، اما من صاحب یک تیم راگبی در لیگ استرالیا هستم. ما امسال شروع بدی در این فصل داشته‌ایم، اما می‌دانید که همیشه باید به دنبال نکات مثبت باشید و این اتفاق خواهد افتاد. اما بله، در آن زمان، من بررسی کردم و واقعاً نزدیک بود، خیلی نزدیک بود؛ فقط یکی دو تماس تلفنی با انجام آن فاصله داشتم. اما بعد واقعیت ماجرا به من رسید.

چرا نتوانستم لیدز یونایتد را بخرم؟

کرو در ادامه توضیح داد که چرا معامله خرید باشگاه لیدز یونایتد هرگز نهایی نشد.

در واقع واقعیت ماجرا به من رسید، چون به یاد آوردم که ادارۀ باشگاه راگبی ساوث سیدنی رابیتوز در سه یا چهار سال اول چگونه بود و چقدر زمان می‌برد. من شروع به حساب کتاب کردم که باید حداقل شش تا هفت ماه در سال برای چهار سال آینده در لیدز باشم و زندگی خانوادگی‌ام، بچه‌هایم، همه مسئولیت‌های دیگر و همه چیز، دچار تغییر خواهد شد و به نوعی برگشت به عقب برایم خواهد بود. با این حال، من هنوز هم فکر می‌کردم که این یک ایده واقعاً خوب است.

لیدز در سال 2020 به لیگ برتر بازگشت، اما پس از دو فصل حضور در سطح بالا، دوباره به چمپیونشیپ سقوط کرد. آنها در حال حاضر در جایگاه سوم جدول چمپیونشیپ قرار دارند و به دنبال صعود به لیگ برتر هستند. در حالی که کرو به سرعت از صحبت‌های احتمالی مبنی بر پیوستن به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به عنوان سرمایه‌گذار در رکسهام فاصله گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • راسل کرو: 10 سال قبل در آستانه خرید باشگاه لیدز یونایتد بودم!