Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- مدير اجرايي شبکه پژوهش و فناوري استان اصفهان گفت: در حال حاضر در دنيا استارت آپ ها و دانش فني جايگزين کالاهاي ملموس شده و بسياري از کشورها انرژي و صادرات محصول و کالا را کنار گذاشته و بر روي صادرات دانش فني سرمايه گذاري مي کنند.

به گزارش ايرنا، حميدرضا فاتحي عصر سه شنبه در حاشيه افتتاح نخستين نمايشگاه تکنولوژي و استارت آپ در جمع خبرنگاران افزود: فضاي نمايشگاهي شرايطي را ايجاد مي کند تا شرکت ها بتوانند دانش فني خود را ارائه و افراد مختلف در اين فضا اشتغال ايجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به حمايت شرکت ها از استارت آپ ها بيان کرد: مراکز دانشگاهي و شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان براي توسعه استارت تاپ ها نقش ويژه اي داشته اند و حمايت هاي بسياري در اين راستا انجام داده اند.
مدير اجرايي شبکه پژوهش و فناوري استان اصفهان با بيان اينکه در حال حاضر شتاب دهنده ها در کشور گسترش پيدا کردند، بيان کرد: شتاب دهنده ها رکن اساسي در بهبود اکوسيستم دارند.
وي اضافه کرد: در چهار روز برگزاري نمايشگاه تکنولوژي، نوآوري و استارت آپ استان اصفهان رويدادهاي مختلفي از جمله باشگاه مديران و مشاوران، رويداد ايده شو، ورک شاپ ها و رويداد داوري و فراخوان برگزار مي شود.
مديرعامل شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان نيز در آيين افتتاحيه اين نمايشگاه اظهارداشت: اين شرکت نخستين نمايشگاه استارت آپ و تکنولوژي هاي نوين را در شهر اصفهان که شهر علم است، برگزار کرد.
علي يارمحمديان با اشاره به تفاوت نمايشگاه استارت آپ با ديگر نمايشگاه ها گفت: در ديگر نمايشگاه ها کالا و خدمات در بازديد عموم قرار مي گيرد اما در نمايشگاه استارت آپ و تکنولوژي دانش فني عرضه مي شود.
وي با اشاره به کارکرد نمايشگاه استارت آپ بيان کرد: امروز در نمايشگاهي که مرکز خلاقيت و نوآوري است، نمايشگاه استارت آپ ها و تکنولوژي هاي نوين برگزار مي شود و اميدواريم که اين نمايشگاه نقطه عطفي براي توسعه تکنولوژي هاي نوين باشد.
مدير شبکه پژوهش و فناوري شهرداري اصفهان نيز گفت: مديريت خلاقيت فناوري نوين با همکاري شبکه پژوهش شهرداري اصفهان براي حمايت از استارت آپ ها به عنوان مجموعه واحد در اين نمايشگاه شرکت کردند.
حسين قورچاني گفت: براي نخستين بار شهرداري به جاي جزيره اي عمل کردن در غرفه 200 متري نيازهاي فناوري بخش هاي مختلف شهرداري ها را ارائه مي کنند تا ارتباط مستقيمي با استارت آپ ها، شرکت هاي دانش بنيان و دانشگاه ها برقرار کنند، همچنين شرکت ها نيازهاي ما را تامين کنند.
نخستين نمايشگاه تکنولوژي، نوآوري و استارت آپ از روز سه شنبه به مدت سه روز در محل برگزاري شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان آغاز به کار کرد.
9913/ 2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد

رضا شعبان‌نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از آغاز رویداد صدرا با حضور  ۶۰ شرکت در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا گفت: با توجه به شعار سال و توسعه مقام معظم رهبری بر اشتغال و راهبرد‌های کلان دانشگاه و پیشبرد دانشگاه به سوی فعالیت‌های دانش‌بنیان، فناورانه و ارتباط مؤثر بین دو گروه صنعت و دانش‌آموختگان این نمایشگاه برگزار می‌شود.

شعبان‌نژاد عنوان کرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در راستای برگزاری رویداد صدرا برای مشارکت هر چه بیشتر صنایع با شهرک‌های صنعتی اشتهارد، آراسنج، پاسارگارد و شهرک صنعتی‌های حومه چندین جلسه برگزار کرده و با دعوت از صنعتگران بر لزوم ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای پیشبرد ایران تأکید کرد همچنین با حضور در ادارات سطح شهر و مسئولان شهری و مدارس در ارتباط با هماهنگی دانش‌آموزان و قشر‌های تحصیل‌کرده برای بازدید از نمایشگاه و گرفتن ایده‌های شغلی و ورود به صنعت تأکید شده است.

بازدید وزیر کشور از غرفه واحد بوئین‌زهرا در نمایشگاه ایران اکسپو

در راستای شناسایی فرصت‌های صادراتی ایران و ارائه محصولات تولیدی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضوری فعال دارد. بازدید وزیر کشور از غرفه این واحد دانشگاهی و آشنایی با محصولات تولیدی آن از اتفاقات مهم این رویداد بین‌المللی به شمار می‌رود. رایزنی با صاحبان صنایع و شناساندن ظرفیت‌های واحد بوئین‌زهرا  از دیگر اهداف واحد بویین‌زهرا است.

به گزارش آنا، نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو از تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳