Web Analytics Made Easy - Statcounter

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری پس از سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل گفت ما با آمریکا درباره برجام اختلاف نظر داریم، اما بر این باوریم که می‌توانیم با شیوه‌های مختلف راه حلی پیدا کنیم.

مکرون اذعان کرد: خواستار آن هستم که گفتگو‌ها (با آمریکا) درباره ایران ادامه یابد. در این حوزه ما با آمریکا اختلاف نظر روش‌شناختی در باب توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ - برجام- داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشاهده می‌کنم که آمریکا با وجود اظهارات تند و سختگیرانه و مواضع سخت علیه ایران در نهایت خواستار انعقاد پیمان با ایران است.  

مکرون همچنین درباره سوریه گفت: همه ما در مورد اهمیت فوریت مسایل انسانی در ادلب توافق داریم. ما به دنبال یک راه حل سیاسی و فرآیند جامع برای حل بحران هستیم و اینکه در زمینه وضع قوانین و انتخابات در سوریه تسریع انجام دهیم. من در این زمینه از رئیس جمهور آمریکا انتظار زیادی دارم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجمع عمومی سازمان ملل ایران انتخابات سوریه رئیس جمهور آمریکا فرانسه برجام مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

هزاران تظاهرکننده در تل‌آویو گرد هم آمده و خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

به گزارش نشریه تایمز اسرائیل، معترضان همچنین خواستار آزادی اسرای صهیونیست هستند که در غزه نگهداری می‌شوند. 

در حال حاضر گفته می‌شود پلیس برای مهار تظاهرات برخی از خیابان‌ها را مسدود کرده است. 

در ماه‌های ابتدایی جنگ، معترضان تنها خواستار توافق برای آزادی اسرا بودند، اما با افزایش نارضایتی از نتانیاهو، خواسته‌های آنان تغییر کرده است. طی هفته‌های گذشته، معترضان مکررا نتانیاهو را «مانع توافق» خوانده و خواستار استعفای وی شده‌اند. بسیاری از صهیونیست‌ها معتقد هستند نتانیاهو برای اهداف شخصی و حفظ جایگاه خود در قدرت به جنگ ادامه می‌دهد.

در همین حال، مذاکرات برای مبادله اسرا و توقف در جنگ علیه غزه ادامه دارد و رسانه‌های مصری از «پیشرفت قابل توجه» در آن خبر داده‌اند. یک مقام فلسطینی که نام او فاش نشده می‌گوید این بار اوضاع بهتر به نظر می‌رسد و امکان حصول توافق وجود دارد؛ به شرط آن که اسرائیل آنچه را برای تحقق آن لازم است، ارائه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی