Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@13:53:25 GMT

انهدام یک گلخانه در جنوب پایتخت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۳۳۴۰

سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در رابطه با پیگیری اخبار و شکایات مردمی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش ها و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در حوزه تولید و توزیع مواد روان گردان (گل) در جنوب پایتخت و تبلیغات فروش آن در فضای مجازی پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و جهت رسیدگی به موضوع در اختیار دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در اختیار دایره فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایگاه ۹ این پلیس قرار گرفت، افزود: ضمن اطمینان از صحت موضوع مبنی بر فعالیت متهم در فضای مجازی، مراتب را به مقام قضایی اعلام کرده و دستور دستگیری توزیع کننده ماده روان گردان گل در فضای مجازی از ایشان دریافت شد.

سرهنگ بخشنده ضمن اعلام شناسایی محل سکونت و فعالیت متهم در شهرستان ورامین گفت: پس از شناسایی محل سکونت متهم اکیپ عملیاتی مشترک متشکل از ماموران پایگاه ۹ به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران بزرگ صبح روز شنبه ۳۱ شهریور به محل مورد نظر جهت دستگیری متهم اعزام شدند.

وی افزود: ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی با حکم مقام قضایی وارد منزل متهم شده و( م. ) را در محل دستگیر و با بازرسی از گلخانه وی مقدار ۴ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده روان گردان گل را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان ضمن اعلام انتقال متهم بهمراه مواد مکشوفه و انهدام گلخانه اش، به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس شهرستان ورامین قرار گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مبارزه با مواد مبارزه با مواد مخدر پایتخت تبلیغات فضای مجازی پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر ماموران پلیس پایتخت پلیس مبارزه با مواد مخدر تبلیغات رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی