Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جذابیت‌ها و زیبایی‌های فصل پاییز نگاه همه رهگذران کوچه و خیابان‌ها را به خود جذب می‌کند و کمتر کسی است که از تماشای این موهبت الهی لذت نبرد.

در کشور چهار فصل ما ایران که در حال حاضر پاییز از راه رسیده است، اغلب مناظر طبیعی در دشت‌ها و باغ‌ها که تا همین چند روز پیش سر سبز و شاداب بودند، رفته رفته زرد می‌شوند و لباس فصل پاییز بر تن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده زیبا و رویایی توسکستان در استان گلستان  یکی از زیباترین جاده‌هایی است که  مواهب زیبای خداوندی در فصل پاییز بسیاری از دوستداران طبیعت را به سوی خود می‌کشاند.

برای رسیدن به جاده زیبای توسکستان  کافی است از گرگان به سمت مشهد حرکت کرده و کمی پس از عبور از روستای جلین در سمت راست جاده, راهی را که با تابلوهای مربوط به توسکستان  مشخص شده است را دنبال کنید.

” جنگل توسکستان » در روستایی با همین نام در امتداد زمین‌های کشاورزی استان گلستان قرار دارد که تماشای فصل پاییز در آن از زیبایی دو چندان برخوردار است. جاده‌ای که به جنگل توسکستان منتهی‌شود در نهایت به شاهرود خواهید رسید.

در پایان فیلمی از جاده و جنگل زیبای توسکستان در فصل پایز را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاییز زیباترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پویش فرهنگی ایمنی «چشم به راهیم» در گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: پویش فرهنگی ایمنی چشم به راهیم با هدف ایمنی و امنیت عبور و مرور مسافران نوروزی و کاهش تلفات جاده‌ای از امروز یکشنبه آغاز به کار کرد.

عادل مصدقی گفت: این پویش به عنوان مکانی برای استراحت رانندگان در نظر گرفته شده تا پس از دو ساعت رانندگی، ضمن استراحت از برنامه‌های شاد و فرهنگی تدارک دیده شده و امکانات مجتمع استفاده کرده و سفری ایمن را فراهم سازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همچنین از آمادگی کامل دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سفر‌های نوروزی امن مسافران خبرداد و گفت: ۳۰ گشت راهداری با ۱۷۵ دستگاه ناوگان سبک، نیمه سنگین و سنگین در این ایام در طول راه‌ها به مسافران خدمات می‌دهند.

مصدقی ادامه داد: ۲۷ باب راهدارخانه و ادارات تابعه شهرستانی، ۲۱ باب مجتمع خدماتی، ۱۵۰ اتوبوس، ۶۰۰ مینی بوس و ۸۰۰ سواری نیز آماده خدمات رسانی هستند.
وی افزود: مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با شماره ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آخرین وضعیت راه‌ها را به کاربران جاده‌ای ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا شب به گلستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی ؛ نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا شب به گلستان
  • 30 گشت راهداری گلستان در طرح نوروزی فعال هستند
  • آغاز به کار پویش فرهنگی ایمنی «چشم به راهیم» در گلستان
  • جاده‌ های گلستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است
  • راه اندازی پویش «چشم به راهیم» در گلستان
  • جاده‌های گلستان، آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • کارت دعوت طبیعت زیبای «خوران» برای گردشگران نوروزی
  • نهرهای روان و مرغزارهای زیبای «خوران» منتظر گردشگران بهار
  • پویش همراهان سفر ایمن برای کاهش تصادفات جاده ای گلستان برگزار می شود