Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،ستار همدانی پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس هفته جاری مقابل پرسپولیس با خبرنگار برنا گفت :من معتقدم استقلال سال گذشته توسط شفر تیم بسیار خوب و قدرتمندی تشکیل داد اما متاسفانه در میان نیم‌فصل با رفتن بازیکنان ستون اصلی تیم از دست رفت و شفر باید دوباره یک تیم جدید می ساخت و شاید مهمترین دلیل حذف استقلال از آسیا همین موضوع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ،البته شکی وجود ندارد که دو تیم در این دیدار شرایط متفاوتی دارند شرایط استقلال را در بالا گفتم و فکر می کنم از استقلال می خواهد باخت در آسیا را در دبی برای هواداران خود  جبران کند ،به هر اما در آن سوی میدان پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کرده و قطعاً ا نمی‌خواهند آسیا را فدای دربی بکنند و با توجه به تعداد نفرات کمی که پرسپولیس در اختیار دارد به دلایل شرایط خاص این تیم، استقلال می‌تواند به بهترین نحو از این موضوع استفاده کند و من معتقدم به لحاظ فنی اگر استقلال به خط هافبک خود سرعت بیشتری بدهد می تواند با فشار در ابتدای بازی برنده این دیدار باشد .

کاپیتان ملی پوش سابق  استقلال  در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من معتقدم شفر می تواند از جابر انصاری که بازی کنی با تجربه در دربی استفاده کند ،همچنین آذری بازیکنی خلاقی است که می تواند خلاقیت و سرعت را به خط هافبک تزریق کند،دست شفر خالی نیست و استقلال بازیکنان بسیار زیادی دارد که می توانند در دربی برای این تیم افتخار آفرینی کنند.

 ستار همدانی که سابقه حضور در دربی به عنوان بازیکن و مربی استقلال را نیز دارد درباره در پاسخ به این سوال که استرس بازیکنان بیشتر است یا مربی تصریح کرد :قطعا مربی ،به دلیل اینکه اختیار آنچه که شما به بازیکنان القا کرده اید در ساق بازیکنان است اما وقتی شما در زمین باشید بحث جور دیگری است و من فکر می کنم این موضوع نیز مهم است که کادرفنی بتواند تمرکز خوبی را به بازیکنان القا کند به هر حال من این را قاطعانه می گویم که استقلال بازنده دربی نخواهد بود و احتمال برد این تیم بیشتر از پرسپولیس است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا ستار همدانی دربی88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس