Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@21:35:56 GMT

جزییات دستگیری «م» در ورامین

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۳۸۶۱

جزییات دستگیری «م» در ورامین

به گزارش پارس نیوز، 

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در اختیار دایره فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایگاه ۹ این پلیس قرار گرفت، افزود: ضمن اطمینان از صحت موضوع مبنی بر فعالیت متهم در فضای مجازی، مراتب را به مقام قضایی اعلام کرده و دستور دستگیری توزیع کننده ماده روان گردان گل در فضای مجازی از ایشان دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بخشنده ضمن اعلام شناسایی محل سکونت و فعالیت متهم در شهرستان ورامین گفت: پس از شناسایی محل سکونت متهم اکیپ عملیاتی مشترک متشکل از ماموران پایگاه ۹ به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران بزرگ صبح روز شنبه ۳۱ شهریور به محل مورد نظر جهت دستگیری متهم اعزام شدند.

وی افزود: ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی با حکم مقام قضایی وارد منزل متهم شده و ( م. ) را در محل دستگیر و با بازرسی از گلخانه وی مقدار ۴ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده روان گردان گل را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان ضمن اعلام انتقال متهم بهمراه مواد مکشوفه و انهدام گلخانه اش، به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس شهرستان ورامین قرار گرفت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد فضای مجازی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر پایتخت پلیس مبارزه با مواد مخدر تبلیغات فتا فضای مجازی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر